nzb file openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arthur1527

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Beste mensen,wie kan mij helpen.ik gebruik al maanden ftdv3 en newsleecher 3.7 final en dat is altijd goed gegaan,nu ineens al twee weken doe ik als volgt.
bij ftd op koala search klikken en dan bij binsearch of iets dergelijkt inverse en dan create nzb en dan zegt hij openen 2x,ik zegt dan openen met newsleecher en dan niets,gebeurt werkelijk niets.heb al opgeslagen eerst nzb en dan openen.heb gewoon connentie bij newsleecher.als newsleecher uit is en ik doe dan openen met,opent hij hem wel,maar verders geen file of niets meer.als news aan aan staat komt hij helamaal niet tevoorschijn bij openen nzb.lijkt wel of hij de link tussen elkaar niet vindt ofzo.ook al plaats ik de nzb op het bureaublad en dan ook niet.hij zegt dat hij eerst moet weten met wat voor programma de nzb is gemaakt?

Laatst bewerkt:
Gewoon de NZB opslaan op je bureaublad. Daarna via Newsleecher importeren.
Moet ik er wel bij zeggen, sinds een aantal weken heb ik regelmatig last van "lege" nzbtjes.
Meestal via http://nzb.on-drugz.net/

[modedit]Onnodige quote verwijderd. "reageer op vraag" ipv quote[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan ook een kwaaltje van BinSearch zijn... Heb er ook af en toe last van dat ik hem wel heb geopent maar dat hij hem niet in de queue zet... Meestal wijk ik dan uit naar yabse.com

Binsearch gebruikt de laatste tijd ingepakte nzb files dus files die ingepakt zijn met winzip/winrar.

NZB's van Binsearch werken inderdaad niet altijd naar behoren. Next best thing is volgens mij Newzleech, of anders Yabse. Layout van Newxleech lijkt erg op Binsearch, en geeft ook duidelijker "collections" dan Yabse.

NZB's van Binsearch werken inderdaad niet altijd naar behoren. Next best thing is volgens mij Newzleech, of anders Yabse. Layout van Newxleech lijkt erg op Binsearch, en geeft ook duidelijker "collections" dan Yabse.
blijkt nou.er stond alleen dus nzb,moet er dus iets voorkomen en dan punt,dus.
filmpje.nzb bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan