Hallo,
Ik ben penningmeester bij een vereniging en nu wil ik bijvoorbeeld de boetes die bepaalde leden ontvangen in een periode factureren. Om niet alles handmatig te doen wil ik met word in één keer de facturen maken, echter kom ik er niet uit hoe dit nog eenvoudig is realiseren.
Met 'afdruk samenvoegen' kan ik eenvoudig verschillende leden aanschrijven, maar nu wil ik dat per lid een andere inhoud naar voren komt gebaseerd op een excellijst. In deze lijst staan verschillende gegevens, maar de belangrijkste zijn: kaart, wedstrijd, kosten. Deze excellijst haal ik uit ons contributieprogramma, echter betekent het wel wanneer een lid vier kaarten heeft ontvangen hij ook vier keer als regel voorkomt. In dat geval wil ik dan ook vier regels in mijn factuur.
Ik heb al een beetje zoeken op de koppeling tussen excel en word, maar een oplossing zie ik daar niet tussen..
Wie o wie heeft er een idee? Alvast bedankt!
Ik ben penningmeester bij een vereniging en nu wil ik bijvoorbeeld de boetes die bepaalde leden ontvangen in een periode factureren. Om niet alles handmatig te doen wil ik met word in één keer de facturen maken, echter kom ik er niet uit hoe dit nog eenvoudig is realiseren.
Met 'afdruk samenvoegen' kan ik eenvoudig verschillende leden aanschrijven, maar nu wil ik dat per lid een andere inhoud naar voren komt gebaseerd op een excellijst. In deze lijst staan verschillende gegevens, maar de belangrijkste zijn: kaart, wedstrijd, kosten. Deze excellijst haal ik uit ons contributieprogramma, echter betekent het wel wanneer een lid vier kaarten heeft ontvangen hij ook vier keer als regel voorkomt. In dat geval wil ik dan ook vier regels in mijn factuur.
Ik heb al een beetje zoeken op de koppeling tussen excel en word, maar een oplossing zie ik daar niet tussen..
Wie o wie heeft er een idee? Alvast bedankt!