de nieuwe vraag, want ik ben verder:
ik heb zojuist update:01.33p erop gezet.
ik heb n modem(zyxel - modelnu p-2602h-d1a adsl2+) en daaraan een router. (cisco linksys draaloos wireles broadband wrt54g2 v1.5).
er zijn twee vaste pc's aand e modem. En een laptop voor de router.
Ik loop vast op het menu met 'Netgebruikers-ID en wachtwoord'.
er blijft komen, wat ik ook invul: Loginfail.
Ik heb de ASUS O!play hdp-r1nu een aantal maanden, en ik kon de films op mijn pc ook benaderen op de TV via de Asus. Totdat ik een update op mijn pc deed.
Ik weet niet welk netgebruikers-id ik toen had ingevuld. Volgens mij geen.En ook geen wachtwoord.
Ik weet niet waar het aan ligt.
Mijn PC draait op XP.
ik benader op de playon: films-map-netwerk-workgroup/joog
Hoe kom ik erachter hoe ik mijn films weer kan benaderen ?
dank,
joog
Na een update op mijn pc (XP) herkende de mediaplayer van Asus (o!play hdp-r1) mijn pc niet meer.
Een andere pc in huis herkent ie nog wel.
Het internet loopt via een modem van zyxel, met draad naar de twee pc's.
Ik heb ook een laptop, die gaat via een router die vast zit aan de modem. (een cisco linksys draaloos wireles broadband)
Enfin, waarom herkent ie mij pc niet meer? Ik vermoed dat het een heel eenvoudige ingreep is op de pc. Iets anders dan voorheen in de beveliging o.i.d., maar ik kom er maar niet achter wat het is.
Hoe kom ik er achter?
Jochanan
cisco linksys draaloos wireles broadband wrt54g2 v1.5
ik heb zojuist update:01.33p erop gezet.
ik heb n modem(zyxel - modelnu p-2602h-d1a adsl2+) en daaraan een router. (cisco linksys draaloos wireles broadband wrt54g2 v1.5).
er zijn twee vaste pc's aand e modem. En een laptop voor de router.
Ik loop vast op het menu met 'Netgebruikers-ID en wachtwoord'.
er blijft komen, wat ik ook invul: Loginfail.
Ik heb de ASUS O!play hdp-r1nu een aantal maanden, en ik kon de films op mijn pc ook benaderen op de TV via de Asus. Totdat ik een update op mijn pc deed.
Ik weet niet welk netgebruikers-id ik toen had ingevuld. Volgens mij geen.En ook geen wachtwoord.
Ik weet niet waar het aan ligt.
Mijn PC draait op XP.
ik benader op de playon: films-map-netwerk-workgroup/joog
Hoe kom ik erachter hoe ik mijn films weer kan benaderen ?
dank,
joog
Na een update op mijn pc (XP) herkende de mediaplayer van Asus (o!play hdp-r1) mijn pc niet meer.
Een andere pc in huis herkent ie nog wel.
Het internet loopt via een modem van zyxel, met draad naar de twee pc's.
Ik heb ook een laptop, die gaat via een router die vast zit aan de modem. (een cisco linksys draaloos wireles broadband)
Enfin, waarom herkent ie mij pc niet meer? Ik vermoed dat het een heel eenvoudige ingreep is op de pc. Iets anders dan voorheen in de beveliging o.i.d., maar ik kom er maar niet achter wat het is.
Hoe kom ik er achter?
Jochanan
cisco linksys draaloos wireles broadband wrt54g2 v1.5
Laatst bewerkt: