ik pak even 2 stukjes uit m,n script de 2 stukjes waar het fout gaat. tussen de 2 stukjes scripts zitten nog velen scripts, maargoed daar zitten geen run-ERRORS in
in het bovenste stukje verwijs ik naar st() ,, st() is het stukje script wat waardes moet updaten en veranderingen moet weergeven ,,
st() ziet er zo uit
Het probleem is dat hij bij de verwijzing opgeeft dat object verwacht word,, waarom kan ik niet naar st() verwijzen?
Code:
<!-- begin script (zit nog velen scripts boven ) //->
<script language="javascript" type="text/javascript">
function cheat()
{
AG=document.getElementById('cheatbar').innerHTML;
if (AG=="unlock"){
ac=document.getElementById('lineA').innerHTML =('');
ac=document.getElementById('comment2').innerHTML =('Kies je <b> Wapen </b> die je wilt hebben <form name="cheatA"><select name="CW"><option value="1"> no weopon </option><option value="2"> 9mm-pistol </option><option value="3"> pp3-silent-pistol </option><option value="4"> Shotgun </option><option value="5"> <b>Bazooka</b> </option></select><button onclick="cheatval()">cheat <b>gebruiken</b> </button></form>');
}
if (AG=="scarlet"){
ac=document.getElementById('lineA').innerHTML =('');
ac=document.getElementById('comment2').innerHTML =('Kies je <b> aantal kogels </b> die je wilt hebben <form name="cheatB"><select name="cheatbullits"><option value="1"> no bullits </option><option value="2"> 5 kogels </option><option value="3"> 10 kogels </option><option value="4"> 15 kogels </option><option value="5"> <b>5 kogels + 1 raket</b> </option></select><button onclick="cheatval()">cheat <b>gebruiken</b> </button></form>');
}
}
</script>
function cheatval()
{
if (AG=="unlock")
ll=document.cheatA.CW;
AC=ll.options[ll.selectedIndex].value;
if (AC==2){
AN=document.getElementById('comment2').innerHTML =(' De <b>cheat</b> heeft gewerkt<BR><BR> je <b> Wapen </b> is nu een <BR><BR><U> 9mm-pistol</u><BR><BR>');
w="9mm-pistol";
ea=document.getElementById('weopon').innerHTML =(w);
st();
}
}
<!-- einde script (zit nog een heel script onder//->
</script>
st() ziet er zo uit
Code:
<!-- begin script (zit nog een heel script boven //->
st()
{
aa=document.getElementById('health').innerHTML =(h);
ba=document.getElementById('bullits').innerHTML =(b);
ca=document.getElementById('turns').innerHTML =(t);
da=document.getElementById('money').innerHTML =(m);
ea=document.getElementById('weopon').innerHTML =(w);
fa=document.getElementById('cards').innerHTML =(c);
fa=document.getElementById('CAS').innerHTML =(CA);
fU=document.getElementById('missie').innerHTML =(mis);
fa=document.getElementById('rakket').innerHTML =(ra);
}
</script>
<!-- einde script (zit nog een heel script onder //->
Het probleem is dat hij bij de verwijzing opgeeft dat object verwacht word,, waarom kan ik niet naar st() verwijzen?
Laatst bewerkt: