Object leren gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

malvado

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
139
CSS hunter heeft mij een voorbeeld gegeven waarin object wordt gebruikt. Kan iemand mij aub de link geven naar een object tutorial? Een engelse tutorial want de Nederlandse laten veel te wensen over en zijn niet echt duidelijk. Alvast bedankt.
 
Deze al eens geprobeerd?

Ja, zal wel. Lol, bedankt maar ik wil geen eeuw blijven zoeken.
Even tussen jou en ik, hoe heb je html geleerd? Op school of gewoon door een boek te bladeren? Ja, heb een hekel aan programmeurs die ervoor op school hebben gezeten. Ben nu in m'n uppie aan het leren, maar ik vraag me af of ik dan in de webwereld ergens kom. Mijn hoofd barst van allerlei succesvolle ideen op het internet, maar ik wil ze zelf leren ontwikkelen. Daarom ben ik html aan het leren.
Nou csss hunter, wees alsjeblieft een goeie jongen, plaats een duidelijke tutorial(al is die in het Engels) en laat papa malvado geen urenlang lezen om de juiste tutorial te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Deze al eens geprobeerd?

Ik heb veel van die tutorials doorgebladerd, ze mankeren aan duidelijkheid. Ze leggen niet alles uit. Dat is het probleem. Ik wil een complete tutorial. Help alsjeblieft. Ik heb al een week niet meer geleerd omdat ik deze tutorial niet vinden kan. Trouwens, wat is vandaag te heden correct, object of embed?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan