object mee laten scrollen

Status
Niet open voor verdere reacties.

batch

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Hallo,

Ik zou graag willen dat de muziekspeler op mijn website mee scrollt naar beneden. Maar ik weet niet hoe. Ik heb al heel wat gegoogled maar ik krijg geen enkel script werkend zoals ik dat graag wil. Toch zie ik veel websites die dit hebben. Kunnen jullie mij zeggen hoe?

je kunt hier naar toe gaan: WWW.QUBiCA.TK/muziek (dan kun je ook muziek luisteren :P)

Het gaat om de div met de id muziekplayer
Ik kan de broncode wel posten als jullie willen.

Alvast bedankt,
Tom Wiggers

Laatst bewerkt:
Kun je niet gewoon het best een absolute position gebruiken (met eventueel een z-index)? (Klik)

Zo niet misschien heb je hier iets aan. (Klik)

Volgens mij heb ik hier niet zo veel aan. Ik wil dus dat de muziekplayer mee naar beneden scrollt als de gebruiker naar beneden scrollt en dat de muziekplayer dus ook weer omhoog gaat als de gebruiker omhoog scrollt.

Ik zoek een functie.

Heb je inderdaad geen javascript voor nodig. Als je #muziekspeler position:fixed; meegeeft zal het altijd dezelfde plek op het scherm innemen, waar de bezoeker ook heen scrollt. In dat geval lijkt het me trouwens wel handiger om hem aan de zijkant onder het menu te zetten anders dan hangt hij over de tekst heen.

Mocht dit niet zijn wat je bedoelt, laat dan even een voorbeeldsite zien.

Laatst bewerkt:
@Naarling:

Bedankt dat was de oplossing heb het voor elkaar!! :d Ik dacht dat het moeilijker was.

Ik heb het nu zo: www.qubica.tk/muziek

css code:

Code:
#muziekplayer {
position: fixed;
left: 2%;
top: 91%;
}

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug