Object showen/hiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hypercube

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Hallo,

Ik heb dus een knop waarmee ik een gekleurd vlak over een aantal andere graphic objects wil tekenen, en wanneer ik er weer op druk moet dit vlak weggaan.

Met een FillRectangle lukt dit niet omdat als ik eenmaal een tectangle heb getekend, kan ik hem niet meer weghalen.. Dus hij blijft er maar staan.

Dus ik probeerde het met een label, en deze gooide ik met een BackColor Black over het zooitje heen, maar deze reageert niet op wijzigingen blijkbaar. Want als ik de positie of backcolor weer wil veranderen reageert hij hier niet meer op..

Dit alles probeer ik met in een Paint methode. Zodra de button wordt ingedrukt veranderd er een int in 1. In de Paint methode staat dat als deze int 1 is, dat de positie/backcolor van de panel veranderd zodat hij erover heen valt. Vervolgens veranderd hij in 0 als je er weer op drukt en zou hij weg moeten gaan.

> Conclusie: vaag verhaal, maar het werkt niet. (redelijke combinatie).

Kan iemand helpen? :P

Thanks

Je bent waarschijnlijk de invalidate(); vergeten aan te roepen in je buttonclick event.

Kan ook nog zijn dat je repaint() moet gebruiken. te weinig tijd om dit uit te zoeken, maar daar ligt het waarschijnlijk aan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan