Object software.

Status
Niet open voor verdere reacties.

puppie

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 mrt 2003
Besturingssysteem
MacOS Sonema 14.6.1
Office versie
Mac heeft geen office
Een progamma waar mee je onder andere je windows dekstop mee kan ver fraaien kalenders en een uit gebrijde knoppen balk en nog veel meer .
Heb er een Demo van uit geprobeerd,zitten leuke dingen bij.
Heb er alleen het aqarium nog is wel grappige die rond zwemmende vissen .
Uit eindelijk toch maar niet gekocht.

Is errug leuke Eyecandy

Ik heb een poos toen ik nog windows draaide de object bar gebruikt. Het nadeel van dit soort software is dat het over het algemeen alleen maar "Leuk" is, niet echt functioneel en best wel resource verbruikend.
(op een Duron 1200 slurpte alleen de balk al een 15% aan CPU gebruik.)

je kunt zo wel van je "Standaard-Windows-ook-al-heb-ik-een-leuke-skin"-Look af komen

Maar ik had niet de zin om het geld ervoor neer te tellen, daarom zat ik met een "crippled" versie.

Ik heb het programma Stardock Central, met daarin Object Desktop een maandje geleden gekocht. Voldoet mij super. Windowblinds, Iconpackager, Desktopx.....alles. En resources opslurpen? 't draait hier op een PIII 450 Mhz als een tierelier!

Blader anders <a href="http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=112461" target="_blank">hier</a> 'ns doorheen. Heb ik meerdere keren m'n desktop laten zien, met verschillende Stardock-elementen.

't voldoet mij hartstikke goed, draait heel stabiel allemaal. Heb al verschillende style- en skinprogjes geprobeerd, maar de programma´s van Object Desktop doen gewoon waar ze voor zijn bedacht, zonder dat de stabiliteit van m´n systeem in gevaar komt. Er zijn vast nog veel meer goeie style- en skinprogs, maar dit is mijn ervaring. Als het op zo´n ouwe bak als die van mij stabiel draait, dan moet het op een wat nieuwere en dus snellere machine zonder problemen kunnen draaien.

Laatst bewerkt:
PS je hebt met Object Desktop ook de beschikking over Skin Studio, waarmee jezelf complete skins kunt maken.:)

Ben al blij dat er iemand is die het zelf heeft. Kan ik daar namelijk mijn vragen plaatsen als ik die heb.
Ik heb het zondag zelf ook aangeschaft en wil er een beetje mee gaan spelen.
maar van software heb ik helemaal geen verstand dus ....
Zal wel veel puzzelen worden.

Als ik iets wil weten dan meld ik het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan