Object word verwacht

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassment

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2006
Berichten
50
Beste allemaal,

Ik heb een site gemaakt en aangepast.
Nu controleer ik hem met IE8 en firefox
Bij firefox geeft hij wel wat fouten aan en bij IE8 ook 1 die van ie8 vind ik het vervelendste maar ik geloof dat ze beiden op het zelfde duiden.
In ie zegt hij namelijk object word verwacht regel 80.
Dit is de regel waar mijn rollover images in preload worden opgebouwd.
Ik zie er echter zelf geen fout in en dreamweaver geeft ook geen foutmelding en alles werkt zoals het hoort maar toch wil ik graag die melding weg hebben in IE?
Iemand een idee?
Het gaat om de volgende pagina: www.dianaontwerpster.nl/test/grafisch.html

Alvast bedankt B
 
probeer eens de hele body leeg te maken, dus gewoon <body> in plaats van... <body onLoad="preload();MM_preloadImages('img/buttons2/button2over.png','img/buttons2/button3over.png','img/buttons2/button4over.png','img/buttons2/button5over.png','img/buttons2/button6over.png','img/buttons2/button1over.png')">... doet hij het dan wel? zo ja, kunnen we later altijd nog even proberen te preload te fixen
 
Nadat ik de body had leeg gemaakt bleef de fout alleen veranderde de genoemde regel naar regel 115 in dreamweaver opgezocht en daar bleek nog een stukje oude code te staan van de oude rollover images, dit was in de body dus waarschijnlijk ook het geval. na de laatste code verwijderd te hebben is de foutmelding verdwenen.

Bedankt voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan