KurtVanHulle
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 apr 2003
M'n nieuwe website is onderverdeeld in hokjes van 10 x 10 pixels waarin adverteerders een afbeelding kunnen plaatsen. Door middel van een javascript wordt de benaming van een hokje zichtbaar en kunnen kopers die dan doorsturen via mail. Tot nu toe moeten zij de benaming onthouden en die dan doormailen.
Nu zou ik het graag zo regelen dat de gewenste hokjes kunnen worden aangeklikt en dat deze informatie wordt verzameld en verstuurd via e-mail/webformulier.
Aangezien ik weinig of niets ken van PHP zou ik dit willen proberen met een script maar mijn logica zegt me dat dit onmogelijk is omdat javascript wordt uitgevoerd binnen de client van de bezoeker.
Iemand een idee?
Nu zou ik het graag zo regelen dat de gewenste hokjes kunnen worden aangeklikt en dat deze informatie wordt verzameld en verstuurd via e-mail/webformulier.
Aangezien ik weinig of niets ken van PHP zou ik dit willen proberen met een script maar mijn logica zegt me dat dit onmogelijk is omdat javascript wordt uitgevoerd binnen de client van de bezoeker.
Iemand een idee?