Oblivion

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefvanRiet

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Berichten
17
een jaar of 2 geleden (toen de game uitkwam) heb ik oblivion gedownload. Toen deed hij het prima maar na een jaar ofzo ging hij eerst stotteren en later deed hij het helemaal niet meer. Dat stotteren kwam doordat er te veel stof in mijn videokaart zat en dat is ondertussen eruit.

Toch doet Oblivion het niet meer. Ik gebruik dezelfde DVD en dezelfde computer maar als ik opstart houdt ie er even later mee op. (na het laden van het menu: loading.. zwart beeld... Windows moet het programma afsluiten: raport verzenden/rapport niet verzenden. Als ik het verzend krijg ik er nooit meer antwoord op dus daar heb ik niets aan.

Hij deed het eerst wel dus het is niet zo dat mijn hardware te zwak is en zover ik weet heb ik alle nieuwste drivers.

Als er nog meer informatie nodig is zeg maar wat.
Iemand enig idee wat er mis is?
 
Heb je een kennis met hetzelfde spel? probeer die es, en kijk of jouw disc het bij hem wél doet.
Doet zijn disc het niet bij jou en jouw spel wel bij hem dan is waarschijnlijk je speler naar de knoppen( of je lens is erg vuil)
Doet jouw dis het niet bij hem en zijn disc wel bij jou dan is je disc beschadigd.

tis effe uitzoeken, maar zó kom je er zeker achter.
 
heb ik al gedaan, wat blijkt? zijn dvd is kapot -_-'
Maar als ik hem opnieuw download en installeer met de download doet hij het ook niet

Maar volgens mij ligt het probleem niet zo zeer bij het spel maar iets op mijn computer wat anders is dan 2 jaar terug, ik weet alleen niet wat

EDIT: misschien heb ik het niet duidelijk genoeg gezegt maar ik heb Oblivion al geinstalleert en bij het opstarten van het spel doet ie het niet.
 
Laatst bewerkt:
Maak een backup van je savegames en deinstalleer het spel. Installeer vervolgens opnieuw en plaats je saves terug.

Heb je ook alle patches van het spel geinstalleerd? Zo niet download die van de officiele Oblivion site.
 
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit topic heb geopend, maar mijn computer doet het inmiddels weer (dankzij deze plek).

Maar ik zou eigenlijk toch graag Oblivion weer eens spelen. Heeft iemand nog een idee wat het probleem kan zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan