Oblivion

Status
Niet open voor verdere reacties.

AcerGuy

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Hallo beste mede HM'ers,

ik zag geen aparte sectie met het kopje games dus ik dacht ik ******* mijn vraag hier wel ff neer... Het zit dus zo: ik heb gister voor de lol weer eens oblivion op m'n pc geïnstalleerd... en toen kreeg ik via de melding van (prog) Software Informer dat de oblivion software out of date was (redelijk logisch voor n spel van 4 jaar geleden)... Anyway, wat is nu het probleem: De eerste keer spelen ging gewoon prima... totdat ik die update wilde geïnstalleerd had... De update hield namelijk halverwege op, omdat die een bepaald bestand niet kon vinden... Als ik nu weer ga spelen is het voetpad in de stad en het gras buiten de stad PAARS... ****ing hell! Nou ik dus maar aan de gang en het spel proberen te deïnstalleren... wil niet werken godpietjansnot! Hij zegt iets van dat die het deinstall bestandje van de schijf moet gebruiken... en die zit er gewoon in -.- want het spel start niet op zonder schijfje... :( :@

Nu wil die dus niet deinstalleren, en niet herinstalleren! Ik zit nu in mijn configscherm met een "half" bestandje waar ik godsamme helemaal niks mee kan!

Als iemand mij hiermee kan helpen, graag!

PS: EXCUSES VOOR MIJN TAALGEBRUIK, ben gewoon zo ****ing pissed en dat heeft niet (alleen) hiermee te maken, gaat dus ook verder niemand aan! :)

Deze gaat dicht.
Plaats maar even een gewoon bericht zonder al die taal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan