tongercore
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2012
obv waarde in cel, andere cel kopieren en gesorteerd plakken naar nog andere cel
Ik wil op basis van het plaatsen van een X per kolom bij de namen van de medewerkers dat de namen van die medewerkers geplakt worden in een andere cel verderop in diezelfde kolom. Bij het plakken moeten dan de te plakken namen netjes onder elkaar komen zonder lege cellen tussen de namen.
In bijgevoegde voorbeeld wil ik in kolom B, op basis van de geplaatst X-en in cel B5, B7, B13 en B15, de bijbehorende waarden uit A5, A7, A13 en A15 plakken in range B19:B30.
Ditzelfde wil ik ook voor kolom C etcetera kunnen doen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar
Tevens heb ik voorbeeld bestandje toegevoegd

Ik wil op basis van het plaatsen van een X per kolom bij de namen van de medewerkers dat de namen van die medewerkers geplakt worden in een andere cel verderop in diezelfde kolom. Bij het plakken moeten dan de te plakken namen netjes onder elkaar komen zonder lege cellen tussen de namen.
In bijgevoegde voorbeeld wil ik in kolom B, op basis van de geplaatst X-en in cel B5, B7, B13 en B15, de bijbehorende waarden uit A5, A7, A13 en A15 plakken in range B19:B30.
Ditzelfde wil ik ook voor kolom C etcetera kunnen doen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar
Tevens heb ik voorbeeld bestandje toegevoegd