occasie PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik kocht een 2 de PC 1 GHZ 128 MB onder XP die perfect werkte, nu eenmaal thuis start het systeem niet op, de kast kreeg in de auto (koffer) ps is omvergevallen wel op tapijt. IK zie niet s los in de computer.
Wanneer ik de PC aan doe dan hoor je hem wel starten maar het piep geluid komt er niet met gevolg dat ook monitor niet aanpakt.
Hoe moet ik tewerk gaan om deze PC terug te kunnen opstarten ????

Heb je gezien dat deze kast op de monitor zat aangesloten of kan er misschien nog een andere hebben gestaan.
Tevens kun je eens controleren of de voeding nog functioneert, middels eens voltmetertje.

Kan ook dat een kaart in de kast ook maar een klein beetje uit zijn slot hangt, gevolg: niet opstarten geen beeld, anders...zie hierboven ;)

ok

Ik heb voorzichtig het geheugen losgemaakt en terug geplaatst ook de sloten nagekeken en blijkbaar zit alles vast.
Als ik de stroom aan doe brand het rood lampje van de PC kast maar dit piep geluid komt er niet, je weet wel dus dat piep geluid die zo na een 5 tal seconden van opstraten PC komt (zoem geluid) waar moet ik nu na kijken, voeding is ok, stukken zitten vast PS de kast is enkel op zijn zijde gevallen en PS werkte goed bij verkoper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan