OCR iemand ermee bekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bazurko

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2002
Ik zoek iemand die in staat is om cijfers en letters vanuit een plaatje in te lezen en die cijfers in een tekstvlak in te voeren.

Laatst bewerkt:
Met een plaatje gaat dat niet, tip van -> Peter Vazed
Je kan beter je emailadres weghalen (via de knop Aanpassen), tenzij je gek op spam bent. :) Bovendien worden antwoorden op het forum gegeven, zo hebben anderen er ook wat aan. ;)

ja het schijnt dus wel mogelijk te zijn. omdat ik een script heb gezien die het kon vandaar dat ik t vraag

gezina bedankt voor de tips .

ik heb ernaar gekeken, maar t gaat mij niet om scannen of iets dergelijks

het gaat mij om een random gegenereerd getallenreeks in een plaatje op een website, die ik moet inlezen en dan dat mijn script het automatisch in een tekstvak invoert. het is namelijk om een antiscript van een spel te doorbreken.

groeten

Geplaatst door bazurko
het gaat mij om een random gegenereerd getallenreeks in een plaatje op een website, die ik moet inlezen en dan dat mijn script het automatisch in een tekstvak invoert. het is namelijk om een antiscript van een spel te doorbreken.

groeten
Je deponeert je vraag bij deze sectie, betekent het ook dat je probleemstelling per sé met VB moet worden opgelost of eventueel misschien met PHP?
Met PHP zul je je vraag daar moeten stellen. Ik doe niet zoveel meer met PHP.
En als het met VB moet, dan wacht ik maar nog even af of anderen dat voor jou kunnen doen, aangezien ik op dit moment in tijd gebrek zit. Mocht niemand daartoe instaat zijn, dan maak ik er wel één.

hetAlleen wil ik van jou eerst weten wat je met 'plaatje' bedoelt. Zit de random gegenereerde getallen in een binair plaatje verweven of in een gewone tekstvak?

Als het om een gewone tekstvak gaat, dan is dat niet zo moeilijk te verwezenlijken. Ik heb zoiets ooit geschreven maar heb de code helaas niet meer in mijn bezit. Ik zou het helemaal v.d. grond af moeten beginnen.
De cijfers die ik indertijd van een website met VB binnenhaalde heb ik verder moeten bewerken om zo het uiteindelijke resultaat/uitkomst (moest binnen één seconde gebeuren) naar die site terug te sturen. Het was mij gelukt om een bepaalde code te doorbreken en ik daardoor een hogere rang heb kunnen behalen. Nu is mijn vraag aan jou: Wat is de url van die website?

(Aanvulling: Het was niet voor een spelprogramma, het accent ligt meer op het programmeren. Dus het oplossen van problemen door middel van een programmeertaal)

Dennis.

Laatst bewerkt:
hey dennis :)

het hoeft niet perse in visual basic maar er was een script online hiervoor die in visual baisic was gemaakt daarom dat ik t in combinatie met visual basic zogt

t kan in prinicipe met elke programeertaal

het gaat om deze site www.dark-future.org

en volgens mij gaat t om random gegenereerde cijfers/letters uit een binair plaatje en daarna de code die daaruit gevonden is in een tekstvlak invullen

thnx

groeten

Laatst bewerkt:
Hallo bazurko,

Ik kom daar niet in, want ik ben niet gerigistreerd.
(ben eigenlijk niet van plan om te registreren)

Kun je dat plaatje hier niet even ter downloading aanbieden?

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan