Welke van de 2 kun je beter in hebben??
Ik heb nu de platinum, maar had eigenlijk de gold besteld. Dit is een reactie wat ik van de leverancier kreeg.
Het geheugen wat er geplaatst is is volgens mij inderdaad de Platinum versie en niet de Gold (wegens niet op voorraad).
Volgens de specs is de Platinum sneller (en ze zijn duurder) want deze heeft lagere timings: CAS 5-4-4-15 i.p.v. CL 5-5-5-18.
Aangezien lagere timings beter zijn (Dat is nu nog het probleem met DDR3 geheugen deze zitten van OCZ Platinum op 7-7-7-20) lijkt het me vreemd dat dit geheugen langzamer zou zijn.
Bovendien zijn deze verschillen tijdens het gebruik van de computer echt niet te merken.
Ik heb de Gold inmiddels op voorraad dus als je ze wil wisselen dan kan dat.
Geheugen OCZ 4gb kit Gold XTC. Dit is wat eigenlijk besteld had.
Kan iemand mij vertellen of bovenstaand antwoord van de leverancier waar is.????
Dit is de totale computer:
Behuizing Antec
Voeding Antec Earthwatts 650W
Moederbord Asus P5Q Deluxe
Processor Intel Q9550
Geheugen OCZ 4gb kit Gold XTC (is nu dus platinum)
Videokaart Nvidia GeForce GTX260 896MB
Harddisk Samsung 750GB 32MB SATA
Cardreader
DVD RW NEC
DVD ROM NEC
Windows Vista Home Premium x64
Ik heb nu de platinum, maar had eigenlijk de gold besteld. Dit is een reactie wat ik van de leverancier kreeg.
Het geheugen wat er geplaatst is is volgens mij inderdaad de Platinum versie en niet de Gold (wegens niet op voorraad).
Volgens de specs is de Platinum sneller (en ze zijn duurder) want deze heeft lagere timings: CAS 5-4-4-15 i.p.v. CL 5-5-5-18.
Aangezien lagere timings beter zijn (Dat is nu nog het probleem met DDR3 geheugen deze zitten van OCZ Platinum op 7-7-7-20) lijkt het me vreemd dat dit geheugen langzamer zou zijn.
Bovendien zijn deze verschillen tijdens het gebruik van de computer echt niet te merken.
Ik heb de Gold inmiddels op voorraad dus als je ze wil wisselen dan kan dat.
Geheugen OCZ 4gb kit Gold XTC. Dit is wat eigenlijk besteld had.
Kan iemand mij vertellen of bovenstaand antwoord van de leverancier waar is.????
Dit is de totale computer:
Behuizing Antec
Voeding Antec Earthwatts 650W
Moederbord Asus P5Q Deluxe
Processor Intel Q9550
Geheugen OCZ 4gb kit Gold XTC (is nu dus platinum)
Videokaart Nvidia GeForce GTX260 896MB
Harddisk Samsung 750GB 32MB SATA
Cardreader
DVD RW NEC
DVD ROM NEC
Windows Vista Home Premium x64