Ocz RevoDrive 3 pci-Express ssd 240gb op Sabertooth X79 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

murtie

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
Beste leden,

ik ben van plan om over te stappen naar de Ocz RevoDrive 3 pci-Express ssd 240gb.
Alleen een klein probleempje want bijna al mn pci slots zijn bezet behalve helemaal aan de zijkant die er is.
http://postimage.org/image/s3pdf1uhj/

Kan deze slot gebruikt worden voor de ocz revodrive?

1321522173.jpg

Ja dat kan, dat is namelijk ook een PCI-e aansluiting, alleen dan met de lengte van 16 (gebruikelijk voor videokaarten), en die van de revodrive is dacht ik 4?

Echter 1 advies als je een ssd wilt gaan kopen: koop geen revodrive, maar een crucial M4 of samsung 830 SSD voor zelfs minder geld (gewone sata ssd dus). De specificaties van die revodrive zijn opgeblazen en worden eigenlijk nooit gehaald. Tevens is de controller die op die dingen gebruikt wordt zeer onbetrouwbaar (lees hoge uitval/defect). Revodrive is misschien ietsje sneller, maar het verschil ga jij nooit merken. Het is in ieder geval de extra smak geld niet waard naar mijn idee.

In ieder geval nog een advies: koop geen ssd producten van OCZ. Die producten zijn niet betrouwbaar en kampen allen met een hoge uitval, iets wat je toch wil vermijden ondanks dat het vaak binnen de garantie valt.

Okey dankje nog voor de reactie en hulp.
Ik denk zelf dat ocz geen probleem word voor mij.
En hoe zit het met de Revodrive 3 X2 MAX IOPS 240gb vergeleken met vertex3 max iops 240gb ?

sorry wat?
revodrives opgeblazen?
nee dat klopt niet een revodrive zou je niet moeten vergelijken met een crucialM of vertex3 ssd
ze hebben een totaal andere werking
en er zit standaard 3 jaar garantie op een revodrive

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan