OCZ Vertex SSd 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie141259

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2011
Heb inmiddels in 1 jaar tijd 3 OCZ Vertex 2 versleten.ben nu aan Vertex 3 bezig.Vraag niet hoe dit kan,maar het is gebeurd.Nu mijn vraag:Op welke sata poort kan ik deze het beste aansluiten.Heb er ook nog 2 harddisk aan hangen,waarvan 1 sata en 1 ide harddisk.
hieronder de specificaties.Draai windows 7 Ultimate op mijn pc.
CPU Type QuadCore Intel Core i7-920
Moederbordnaam MSI X58 Pro-E (MS-7522)
Geheugentype 6 gb DDR3 SDRAM
Geheugensnelheid DDR3-1333 (667 Mhz)

Groetjes freddie

hoe bedoel je op welke sata poort moet je hem aansluiten? gewoon op de standaard sataII poort in je pc aangezien je moederbord geen sataIII heeft...

De vertex is niet de betrouiwbaarste ssd , helaas

Op de sata 3 poort als je die hebt ,
maar die heeft de MSI X58 Pro-E niet
Dus het maakt niet uit welke je neemt
Je kunt het beste de sata controller op ahci instellen als je windows installeerd ,maar dan kun je de ide schijf helaas niet meer gebruiken

Laatst bewerkt:
Reactie op antwoord

Heb verschillende sata poorten op het moederbord.Schijnbaar maakt het verschil op welke ik hem aansluit,i.v.m de lees en schrijfsnelheid.Voorheen had ik deze aangesloten op de sata 7 maar toen kwam ik niet aan de snelheid die ervoor zou moeten staan op een satall aansluiting.Volgens mij zou deze de 350 moeten kunnen halen.De iDE schijf werkt nog steeds.Gebruik deze alleen als backup van mijn bestanden.
De sata controller staat op AHCI ingesteld in mijn bios.
Kom nu aan een leessnelheid van 250mb/s

groeten Freddie

Je hebt natuurlijk ook een jmicron controller voor de ide en 1 sata
Heb je hem misschien daar op aan gesloten ( die blauwe naast de ide connector ), dat maakt wel verschil in snelheid tov de standaard sata controller van intel , de ich10

Heb hem op de controller aan gesloten een van de 7 aansluitingen waarop staat 1-3. Zo heb ik er nog van 2-4 een losse van 7 en die andere kan ik niet lezen op mijn moederbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan