OE bijlageclip in berichtkopbalk verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijgerke

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
In de balk van berichtenkop staat normaal een paperclip voor je bijlage.
Deze is bij mij verdwenen, hoe deze terug plaatsen??

greetz

Nieuwe mail beginnen, en het scherm maximaliseren. Rechtsklikken op een leeg stuk van de menu balk (dus ergens aan de rechterkant) en kiezen voor Aanpassen...
In het geopende Werkbalk aanpassen venster in het linker deelvenster Bijlage aanklikken (dus die met de paperclip), en dan op Toevoegen knop klikken die tussen de 2 deelvensters staat.
Dan Sluiten kiezen.

Succes,

Tijs.

Nieuwe mail beginnen, en het scherm maximaliseren. Rechtsklikken op een leeg stuk van de menu balk (dus ergens aan de rechterkant) en kiezen voor Aanpassen...
In het geopende Werkbalk aanpassen venster in het linker deelvenster Bijlage aanklikken (dus die met de paperclip), en dan op Toevoegen knop klikken die tussen de 2 deelvensters staat.
Dan Sluiten kiezen.

Alvast bedankt, maar dit lost het niet op.
Als ik op postvak in sta dan heb ik rechts 2 vakken. Mijn berichten en daaronder de inhoud.
In het tweede gedeelte, inhoud post, daar in de berichtenkopbalk moet er normaal die paperclip staan maar die is verdwenen. Die zou ik graag terug zien.

Ik hoop dat ik duidelijk ben want tis dikwijls moeilijk om het te omschrijven.

greetz

Bijlagen

• Outlook express fout.jpg
    Outlook express fout.jpg
    86,7 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Ik snap wat je bedoelt nu, maar die paperclip staat er alleen als er echt een bijlage in/bij het ontvangen danwel verzonden bericht zit.
Ik zie echter geen bijlage-kolom gevuld staan in het rechtervenster-boven, hetgeen het idee geeft dat er geen bijlage zit bij het bericht dat je als voorbeeld aandraagt???

Tijs.

toch wel, als ge goed ziet dan staat er boven een paperclip in het bericht maar ik krijg die niet op men balk

greetz

Ok, probeer het volgende:
1. Sluit Outlook Express.
2. Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix
3. Vink alles aan in het Registration Center, en druk op Go.

Hopelijk is je probleem dan opgelost.

Tijs.

Ok, probeer het volgende:
1. Sluit Outlook Express.
2. Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix
3. Vink alles aan in het Registration Center, en druk op Go.

Hopelijk is je probleem dan opgelost.

Tijs.

ook dit biedt geen oplossing,vreemd.
Op mijn pc werkt OE normaal en op mijn laptop krijg ik het niet voor mekaar.

greetz

Herinstallatie van Outlook Express is ook een optie:

Start -> Uitvoeren -> %windir%\inf
Rechtsklikken op het bestand msoe50.inf, en kiezen voor Installeren.
Ook hierbij kan evt. om de CD gevraagd worden.

Mochten bestanden gevraagd worden die je niet zo snel terug kunt vinden op je pc:

Daarna wordt om msoe.hlp gevraagd. Blader daarvoor naar C:\Windows\Help
Daarna wordt om msoe.txt gevraagd. Blader daarvoor naar C:\Program Files\Outlook Express
Daarna wordt om aleabanr.gif gevraagd. Blader daarvoor naar C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier
Daarna wordt om blank.htm gevraagd. Blader daarvoor naar C:\Windows\PCHealth\HelpCtr\System\panels
Daarna wordt om blankbkg.gif gevraagd. Blader daarvoor naar de i386 map van je XP cd-rom.

Hopelijk kom je ermee uit. Maak even een herstelpunt vooraf.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan