oe blijft hangen als ik op verzenden/ontvangen druk

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
zoals de titel al zegt blijft outlook express hangen zodra ik op verzenden/ontvangen druk. en dit blijft dan ook op deze manier staan. en hij verzend en ontvangt nu ook niets meer.

Nu heb ik wel wat spyware removers gebruikt dus misschien is dit het. maar ik weet niet hoe ik bepaalde instellingen kan veranderen mocht dit zo zijn waardoor die het misschien wel weer doet.

wie weet wat ik hier tegen kan doen?

p.s. ik heb ook geprobeert om over te stappen nu op microsoft outlook ( van het office pakket) maar dit blijft ook hangen :confused:

Kan het zijn dat de internetverbinding problemen geeft?
Bij ons gebeurt dat soms ook, maar dat heeft als oorzaak dat de server niet reageert.

Greetz : Jeroen.

Geplaatst door rene1980
zoals de titel al zegt blijft outlook express hangen zodra ik op verzenden/ontvangen druk. en dit blijft dan ook op deze manier staan. en hij verzend en ontvangt nu ook niets meer.

Nu heb ik wel wat spyware removers gebruikt dus misschien is dit het. maar ik weet niet hoe ik bepaalde instellingen kan veranderen mocht dit zo zijn waardoor die het misschien wel weer doet.

wie weet wat ik hier tegen kan doen?

p.s. ik heb ook geprobeert om over te stappen nu op microsoft outlook ( van het office pakket) maar dit blijft ook hangen :confused:

nee helaas zal dat het niet zijn. op het moment dat dat het is dan krijg ik in ieder geval een melding en kan ik daar wat mee. op het moment dat ie nu niets doet dan doet ie ook gewoon letterlijk niets. hij blijft gewoon hangen en dan kan ik een uur wachten en dan hangt ie nog steeds.

reactie

Geplaatst door JeroenE
Run eens hitmanpro

reeds gedaan ;)

tevens ccleaner erdoor heen gehaald, en virusscanner erdoor heen gehaald. maar er kwamen wel wat kleine dingetjes uit maar niet bijzonder.

je hebt toch als het goed is ook een progje die fouten in het systeem ontdekt? en indien mogelijk ook maakt, weet iemand of dit inderdaad zo is en hoe dit progje heet?

p.s. msn doet het ook niet meer, en met opstarten hebben we ook al een tijd problemen. dan blijft ie ( als je op normale manier opstart) hangen als je je wachtwoord moet invoeren., dan zegt ie dat die instellingen aan het laden is maar dan gebeurt er niets

Laatst bewerkt:
Het lijkt er meer en meer op dat het ofwel je internetverbinding is, ofwel aan de server ligt hoor.

Geplaatst door JeroenE
Het lijkt er meer en meer op dat het ofwel je internetverbinding is, ofwel aan de server ligt hoor.

ja goed het zou zomaar kunnen hoor. maar hoe kan ik dit controleren? en hoe komt het dat ik wel gewoon achter internet kan? en kan het niet een gezamelijk probleem zijn ( en computer niet goed opstarten/afsluiten, en msn, en outlook express)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan