OE blijft maar zelfde e-mails versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Souvlaki

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
7
Sinds een paar dagen wordt ik met het volgende probleem geconfronteerd,

Als ik een e-mail via OE 6 verstuur dan ontvang ik de foutmelding "er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken. Raadpleeg de onderstaande lijst met fouten voor meer details". Deze lijst is echter leeg.

Daranaast wordt en is het bericht wel degelijk verzonden, maar blijft in Postvak Uit staan en wordt telkens opnieuw verzonden, zodat de oorspronkelijke geadresseerde tientallen zelfde mails van mij ontvangt.

Ook wordt er geen kopie van het bericht in de map Verzonden Items geplaatst.

"Iemand een idee wat hier gaande is?", vroeg deze digibeet. Alvast bedankt voor jullie input!

Erik
 
Ik denk dat je last hebt van spyware. Ga eens scannen met AVG antispyware, Spybot S&D, AD-AWARE.

Zorg er wel voor dat de programma's up2date zijn.
 
Dit zou de oplossing moeten zijn:

Voor Outlook Express 6:

-Klik op Accounts in het menu Extra.
-Op het tabblad E-mail: klik op uw POP3-account en vervolgens op Eigenschappen.
-Open het tabblad Geavanceerd.
-Verhoog de waarde voor de server timeouts naar 5 minuten met de "slider".
 
Hoi, was aan het zoeken op het forum, kwam deze topic tegen en zie ik heb exact hetzelfde probleem. Heb bovenstaande adviezen al doorlopen maar helaas pindakaas die hebben niets opgelost.

Was overigens ok benieuwd of de topic opener het probleem heeft opgelost?
Iemand die dit herkent en een oplossing heeft?

Wat overigens oo gek is dat je de mail die in postvak uit komt te staan ook niet kunt verplaatsen. Je kunt deze wel deleten..

Looking forward to all your bright solutions Thanks.
 
Probleem opgelost. Waarschijnlijk veroorzaakt door te volle verzonden items map. Deze geleegd en nu gaat het weer prima.

Overigens kun je beter eerst ook een back_up maken van de oude mappen door een kopie te maken van de map Outlook Express onder (eerst outlook express even afsluiten):

"C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\{34....C4}\ \Microsoft\Outlook Express". Hierbij is {34...C4} een code van tientallen letters en cijfers.

De inhoud van Oulook express zet je in een mapje backup van bijv. mail2007.
In de map Outlook express kun je nu ook de mappen, postvak in.dbx, postvak uit.dbx en evt. verzonden items.dbx en .bak deleten.
Na opstarten van outlook express maakt het programma deze .dbx weer aan. Evt. fouten in die mappen / databases zijn nu hersteld en alles moet weer normaal werken.
 
Probleem opgelost. Waarschijnlijk veroorzaakt door te volle verzonden items map. Deze geleegd en nu gaat het weer prima.


Hi Hocoma, dit was bij mij ook het probleem en dat is nu gelukkig opgelost!

Bedankt allen voor jullie input!

Greetz, Erik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan