OE-Hotmail Raar probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Andra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Andra

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Hoi allemaal,

Sinds een jaar laat ik 4 hotmailadressen en mn adsl-Tiscaliadres in Outlook Express binnenkomen. Makkelijk en overzichtelijk. Nooit problemen.

Vorige week heb ik mn PC opnieuw geinstalleerd en toen ook weer die hotmailaccounts aan OE toegevoegd. Ik kreeg toen op een van die accounts hetvolgende mailtje:

Beste (mijn naam)

Je wordt zo nu en dan gevraagd je te identificeren bij MSN Hotmail zodat je beter beschermd bent tegen automatisch gegenereerde ongewenste e-mail (ook wel spam genoemd).

Ga naar http://www.hotmail.msn.com en volg de instructies. Dit duurt slechts een paar minuten en daarna kun je terugkeren naar je Hotmail-account.

Bedankt dat je ons helpt bij het verkleinen van de hoeveelheid ongewenste e-mail.
Met vriendelijke groet,
Het MSN Hotmail-personeel

Beantwoord dit bericht niet. Berichten aan deze alias worden niet gelezen.

Heb natuurlijk niet op de link geklikt, maar zoals gebruikelijk meteen weggegooid. Maar het ding blijft maar terugkomen...ik krijg t niet verwijderd.
Als ik op dat account inlog via de hotmailsite laten ze me eerst zo'n onduidelijk letter/cijfercode zien die ik dan moet intikken. Vervolgens zie ik dan dat het betreffende mailtje nergens te vinden is. OK denk ik dan en ga weer terug naar OE. En daar is ie weer... verwijderen heeft geen zin hij blijft terugkomen. Raar vind ik ook dat de mappen van dat account af en toe verdwiinen (op inbox na) Natuurlijk heb ik dat account al een paar keer verwijderd van OE en weer toegevoegd, maar maakt niets uit. Iedere keer als ik wat probeer te verzenden vanaf dat account blijft de mail hangen in postvak uit (van adsl-tiscali) en krijg ik foutmelding:

Toegang tot de account is geweigerd. Controleer of uw gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn. Account: 'Hotmail (mijn naam)', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Forbidden', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC33

Met de andere hotmailadressen is niets aan de hand en doen t goed. Nu weet ik dat het in april ofzo ophoudt met hotmail in OE, maar zijn ze daar nu al mee bezig ofzo?
Ik heb al naar alternatieve e-mailprogramma's gezocht, maar weet niet goed wat te kiezen. Het is voor mij belangrijk dat ik mails niet alleen kan ontvangen, maar ook vanaf alle adressen kan verzenden en links in mails kan maken en liefst in het nederlands. Dus als iemand een goed vergelijkbaar alternatief weet hoor ik t graag.

Maar ik wil vooral graag weten hoe ik dit probleem kan oplossen. Dus als iemand wat weet...!?

O ja, ik heb XPpro, OE6, Zone-alarmpro, antivir, alles uptodate. Spybot, ad-aware en virusscans gedraaid.

hiephoi,
ook ik heb daar sinds gisteren last van precies zoals jij het beschrijft,alleen heb ik wel op de link geklikt waarop een ander pagina verscheen met een tekst plus link ''klik hier" waarop je te zien krijgt dat deze pagina niet beschikbaar is......heeeeel vaag allemaal en krijg het ook niet weg.:evil: :evil:
Door op die betreffende linken te klikken weet ik niet wat de cosequenties zijn, daar de tweede link niet werkt.
Ben zeer benieuwd wat dit alles te betekenen heeft.

grtzz jos

Ja, ik heb het!

Mailtje is echt en link is niet dood. Ik dacht dit, maar had cookies en firewall te hoog staan om rechtstreeks op de hotmailsite te kunnen komen (bij hotmail in OE heb je daar geen last van). Heb de instellingen dus lager gezet, op de link in het mailtje geklikt. Kwam toen op de inlogsite van hotmail, eerste keer ff die onduidelijke letter/cijfercode ingetikt. Uitgelogd en weer opnieuw ingelogd, dit keer zonder die code te hoeven tikken. Hotmail afgesloten en dat account weer toegevoegd aan OE (had m er al vanaf gegooid). Mappen importeren en weg is t mailtje. En verzenden lukt ook weer. Zal toch wel een of andere controle zijn. Heb ook al zeker een half jaar niet meer rechtstreeks ingelogd met dat account, misschien dat t dat is? Maar goed, opgelost.
Simpel eigenlijk.

:)

Jammer, mailtje is weer terug, probleem ook! Ik weet t niet meer.

zelfde probleem !!!!
Ik denk dat het aan hotmail ligt. Binnenkort is het namelijk zo dat er geen emailadressen mee kunnen lopen in emailprogramma's zoals outlook (express) en increditmail.
Jammer, maar ik denk dat dit het probleem is van dit moment. Vreemd is dat als je eerst even naar hotmail.com gaat en je daar aanmeld, al je mailtjes weer (eventjes) aankomen of verstuurd worden vanuit je vaste emailprogramma.

Daarom ben ik ook op zoek naar alternatieven !!!:thumb:

@ Tilburger, mogelijk is het idd al zover:
Nieuwe Hotmail- en MSN-gebruikers kunnen per direct al niet meer over de plugin beschikken. Huidige gebruikers kunnen de functie voorlopig nog wel gebruiken, maar worden binnenkort uitgenodigd om over te stappen op een betaald abonnement. Vanaf april volgend jaar is de functie voor niemand meer gratis beschikbaar.
http://www.webwereld.nl/nieuws/19594.phtml

Heb sinds deze week het zelfde probleem bij 1 van mijn 3 hotmailadressen die ik laat binnenkomen via OE.
Dacht eerst dat het lag aan het feit dat ik juist met dat ene adres erg veel mail.
Moet om de haverklap ( en dan bedoel ik toch zeker een keer of 4 per avond) die code intikken zodat de mails weer worden opgehaald.

Heb het getest met het aanmaken van een nieuw hotmailadres en kreeg gelijk de melding dat gratis hotmailadressen niet meer geaccepteerd worden binnen OE.

Heb een poos geleden overigens via `Florida`mijn hotmailaccounts allemaal naar 250 mb opgekrikt als zouden het ´betaalde´adressen zijn maar ook dat maakt geen verschil.

ik heb dus ook hetzelfde probleem met dat inloggen en die idioote cijfer code die je dan moet intypen en niet echt goed kan lezen (ik in ieder geval niet)
Dus als ik het goed begrijp is het binnenkort niet meer mogelijk om je Hotmail account te koppelen aan bijv Outlook behalve als je dus je account opkrikt waar je natuurlijk voor moet betalen, lekker dan.
waarom stuurd Hotmail geen nieuwsbrief daar over of heb ik zitten slapen, erg goed mogelijk.
Ik heb dus ook MSN, hoe zit het dan daar mee gaan ze daar dan nu ook mee vogelen ?

Geplaatst door Henkdrum
Ik ben verhuisd en heb inmiddels de andere gesloten mag dat ?
Dat je verhuisd bent is leuk voor je, maar heeft niks met de vraag te maken.
Dat andere topic is heb je niet gesloten (kun je ook niet) en staat dus nog gewoon open, gewoon daar in verder gaan met je eigen probleem dus graag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan