OE houdt gewijzigde lettertypen niet vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdVice

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2005
Ik maak mijn berichten in HTML. Het standaardingestelde lettertype is Arial (12). Als ik in een bericht tijdelijk een ander lettertype wil maken of een andere lettergrootte dan lukt dat niet. Als ik met de muis terugga naar het tekstveld springt de instelling weer terug naar de standaard. Ik meende dat al mijn instellingen goed staan......of ben ik iets vergeten?????

Als je cursor bij de adres-invoer staat kun je inderdaad geen lettertype kiezen.
Maar als je de cursor eens in het bericht-vak neerzet, kun je dan je lettertype wijzigen?

Ik weet dat de cursor in het tekstveld moet staan. Maar als ik met de muisaanwijzer een lettertype of -grootte heb gewijzigd en ik begin weer te tikken dan springt de instelling meteen weer terug.

Kijk in het schermpje waarin je het lettertype wijzigt rechtsonder, ik dacht naast OK.
Staat daar niet Toepassen?

Je bedoeld waarschijnlijk het scherm waarin je de vaste gegevens van OE kunt wijzigen. Dat lukt wel. Ik kan dus wel de vaste instellingen aanpassen onder Extra>Opties>Opstellen.
Maar als ik in één bericht meerdere lettertypes of groottes wil gebruiken dan ondervind ik het gemelde probleem.

Maar als ik in één bericht meerdere lettertypes of groottes wil gebruiken dan ondervind ik het gemelde probleem.
Ik heb het inderdaad verkeerd begrepen. Jouw probleem heb ik geprobeerd te reproduceren, maar dat lukt bij mij niet.
Noodvoorziening: als je eerst de gehele tekst typt, daarna selecteert en vervolgens in het rolmenu het lettertype wijzigt: blijft het dan wél in tact?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan