OE kan regelmatig geen verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hoi helpers,

De laatste week kan OE geregeld geen verbinding maken. ik krijg dan de volgende foutmelding;

'kan de host pop3.tiscali.nl niet vinden. Controleer of u de naam van de server juist heeft opgegeven etc etc. Socketfout 11001 foutnummer 0x800CCC0D

Verder blijft mijn internetconnectie gewoon in tact dus het moet een probleem in OE zijn. Heb reeds de helpdesk gebeld, maar alle instellingen zijn goed aldus de desk. Volgens de helpdesk is OE gecorrumpeerd. Overigens heb ik de firewall al uitgezet, zonder resultaat.
Wie weet een oplossing?
Thx en greetz,
Joep

Vraag verplaatst van outlook naar outlook express

Heb de pagina's doorlopen en tevens mbv de helpdesk nogmaals de instellingen opnieuw ingevoerd. Hielp niets...alhoewel: email doet het weer. de vraag is wel of het dit keer blijvend is, maar goed, misschien heeft het geholpen alle instellingen weer eens opnieuw erin te zetten. Een ieder: bedankt!
Greetz
Joep

Laatst bewerkt:
Nah, gelukkig maar weer, kan ook een storing bij Tiscali zijn geweest. :)

Helaas, wederom zelfde probleem....is zeker geen storing bij tiscali. Punt is dat ie het af en toe wel doet...tip van tiscali was om oe opnieuw te installeren, maar daar mijn xp-cd spoorloos is, vraag ik me af of dit ook op een andere manier kan. Vraag me sowieso af of er geen andere oplossing is, want daar oe het geregeld wel doet, lijkt het mij geen zeer ernstig probleem. Iemand nog ideeen?
Greetz,
Joep

PS: begin te denken dat het aan mijn firewall (sygate) ligt. Vreemde fenomeen doet zich namelijk voor dat ik geen verbinding met Internet kan maken als deze UIT staat. Heel bizar. Zal daar eerst maar eens een vraag over posten.

Laatst bewerkt:
Welke versie van Outlook Express gebruik je? Heb je alle updates er al voor?

Outlook Express 6....ik ga inderdaad maar even checken of er toevallig een nieuwe update is. Tot later,
Joep

Nee, helaas: geen updates. Alleen sp2, maar daar zit ik niet op te wachten...

Ha Joep,

Heb exact hetzelfde probleem nu. :( Heb er weinig zin in om het allemaal te gaan uitzoeken, want heb de hele dag al achter het ding gezeten. Daarom bel ik je zometeen of morgen ff. Groetjes :love:

Ha Andra,

Is goed, maar geloof dat ik de oplossing via een belgische site heb gevonden: bij je account ipv pop3.provider.nl, moet je pop.provider.nl invullen. Klinkt raar, maar probleem is opgelost:)
Greetz,
Joep

outlook verbinding

gebruik je norton 2005, de nieuwste versie,

Zoja zet dan de beveiliging voor internet wormen uit

die blokkeert je email programma:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan