OE-Netbus detective-bijten elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawkie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Soms heb ik wel eens het idee dat die pc er alleen maar is om mij het leven zuur te maken :(
Het volgende probleem doet zich voor:

Ik heb, nadat ik een paar dagen incredimail gebruikt heb, dit programma er weer afgegooid met de uninstaller, omdat het me allemaal te lang duurde, openen berichten e.d.
Ik heb ook alle verwijzingen in het register weggehaald met regcleaner.
Outlook Express 6.0 weer als standaard ingesteld en binnenhalen die berichten maar. Dacht ik!

Er nog even bijvermelden dat ik gisteren Netbus Detective 5.2. heb geinstalleerd.

Op het moment dat Netbus actief is, (en dat is dus de bedoeling van dir prog lijkt mij, krijg ik bij openen van OE de volgende foutmelding: Outlook Express\ msimn.exe , er is onvoldoende geheugen voor deze toepassing. En ALS het al lukt om OE op te starten, dan krijg ik bij het openen van berichten de volgende melding: er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht.
Op het moment dat Netbus is afgesloten heb ik geen problemen.

Wanneer OE geopend is en ik vervolgens Netbus weer activeer, dan krijg ik ook de melding dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is, wanneer ik bijvoorbeeld een internetpagina wil openen :evil:

Het moet toch mogelijk zijn dat dit progje gewoon meedraait op de achtergrond en geen problemen met OE veroorzaakt?

Pffff, wordt ik eerst bijna gehackt ondanks ZA (vandaar Netbus) en nou doet mijn OE weer raar

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan