sgrav000
Verenigingslid
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Een kennis van mij wil e-mail uitprinten op een Epson printer. Maar het lettertype is uitermate klein zodat hij het maar moeilijk kan lezen. Dat is niet zo wanneer hij van zijn tekstverwerker produkten naar zijn printer stuurt. Dan verschijnt het in het ingestelde Times New Roman 12pts formaat. Een testpagina van de printer draait ook op dat formaat uit. Dus moet het, lijkt het, aan de instellingen van OE liggen en ik dacht m.n. aan de instellingen van de afzender. Mijn instellingen (Options/Compose) staan b.v. standaard op Arial 9 pts.
Het overigens niet alleen mijn e-mails die hij klein afgedrukt ziet maar alle e-mails. Zijn eigen standaard instelling is van Outlook Express staat op Times New Roman 12 pts. Hoe kan het zijn dat zijn e-mails zo kleinletterig uitprinten?
sgrav000
Het overigens niet alleen mijn e-mails die hij klein afgedrukt ziet maar alle e-mails. Zijn eigen standaard instelling is van Outlook Express staat op Times New Roman 12 pts. Hoe kan het zijn dat zijn e-mails zo kleinletterig uitprinten?
sgrav000