OE webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

pemade

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2001
Ik heb onder mijn hoofdaccount een subaccount aangemaakt bij "hetnet.nl" (internet en bellen) Hierin heb ik een alias aangemaakt voor mijn vrouw. Dit heeft constant goed gewerkt, maar nu staat er waarschijnlijk een "gevaarlijk" bericht op de server. Als zij post binnen wil halen, blijft hij hangen na binnenhalen van bericht 4, hij blijft hangen op bezig met controleren op post.
Volgens "hetnet" helpdesk (na twee dagen pas bereikbaar) ligt het probleem niet bij hun, maar moet ik bij Microsoft zijn.
Voorheen (wanadoo) kon ik op de server inloggen en mijn mail via webmail lezen en verwijderen, is dit bij Hetnet ook mogelijk?
Wie kan me helpen, helpdesk hetnet in ieder geval niet.

Beste, ik kan hier wel inloggen, maar ik kan hier niet bij de berichten van de alias op de sub-account. Of wel ???

inloggen met de gegevens van de subaccount al geprobeerd? Ik neem aan dat er voor die account aparte inloggegevens zijn verstrekt.

Helaas, lukt niet. Ik ben er toch 99,9% zeker van dat ik de juiste gegevens invoer (gebruiker / wachtwoord)

Na weer lang aan de haak gehangen te hebben, weer contact gehad met helpdesk. Zij kunnen geen gegevens achterhalen van mail-aliassen. Dus niet te controleren wat juiste inlog-gegevens (wachtwoord) is.
Het probleem is dat er een "fout" bericht (virus ?? spam ?? te groot ??) bericht op de server staat, waardoor OE telkens "hangt" bij het ophalen van bericht 7 van 17.
Volgens helpdesk is de enigste mogelijkheid mailadres verwijderen en nieuw aanmaken, maar dan ben ik dus de rest van mijn berichten kwijt !!
Iemand raad ??

je kan nog een keer proberen om een ander emailprogramma (thunderbird of zo) te installen, en kijken of je hem dan binnen kan halen.
Maar heb je geen brief gehad dan met de bevestiging van die account??
of wachtwoord wijzigen, weet je meteen of je het goede hebt.

ik hoor het wel

Rob

dit probleem kan ontstaan door je virusprg als het de binnenkomende email scand. Ik had dit met zonealarm/av en heb nu avg en weg probleem.

Mijne heren, het is toch gelukt. Ik moest inloggen (netmail) bij de sub-account, niet op de alias. Nu heb ik via netmail het bewuste "foute" bericht kunnen verwijderen. (was een hallmark kaart van een onbekende)
In ieder geval toch bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan