OE wel ontvangen niet verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyhey

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik aan het solliciteren maar het verzenden van mijn sollcititaties per mail lukt niet meer. hij geeft de volgende melding.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.home.nl', Server: 'localhost', Protocol: SMTP, Poort: 3025, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Ik heb de instellingen al nagekeken en de computer een aantal malen opgestart. niets lukt. kan iemand me helpen svp?

bedankt alvast Wouter

helaas, werkt niet.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.home.nl', Server: 'smtp.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 3025, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10051, Foutnummer: 0x800CCC0E

Hoe verbind je met internet?

Dus voor de goede orde bij uitgaande mail server staat nu mail.home.nl?

Geen spaties en dergelijke?

Heb je dit sinds vandaag of al langer?

ik heb dit sinds vandaag. bij POP3 staat mail.home.nl en SMTP smtp.home.nl

aangezien ik er niet veel verstand van heb klooi ik er ook nooit aan. daarom snap ik het ook niet.

dat heb ik nu gedaan maar zonder succes. deze melding geeft hij nu.

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Poort: 3025, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10051, Foutnummer: 0x800CCC0E

mijn postcode is 9693CP ik verbind internet met Internet explorer en die doet het gewoon. ook ontvang je reacties gewoon in mijn inbox van outlook express

En je hebt nu mail.home.nl staan bij je smtp server?

En met verbinden bedoel ik,kabel,draadloos, via een ander netwerk?

bedankt voor je hulp. ik heb @home gebeld en zijn de instellingen doorgelopen. we hbben he gereset en nu doet hij het weer. bedankt en tot de volgende keer. fijn weekend nog.

:thumb:

Pas de status van je vraag even aan naar OPGELOST rechts onderaan de pagina !

Dank je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan