OE wijzigt zelf mailserver POP 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

evdb

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2005
Berichten
29
Iedere keer als ik OE start blijkt dat het programma de pop 3 server instelling zelf heeft gewijzigd in 127.0.0.1

Daarna komt de melding:
Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: , Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Invalid user name or password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Wie weet wat er fout gaat en wat ik er aan kan doen?
 
Ik denk niet dat OE dit doet, maar je virus scanner.
Daar kan je in aan geven of je je mail ook gescanned wilt hebben. Als je dat aangevinkt hebt, dan veranderd ie de gegevens van je OE accounts naar 127.0.0.1 (lokaal).

Blijkbaar is de interne mailserver van het anti virus programma niet goed bereikbaar.
 
ik heb nu in MC AFEE aangegeven dat mail niet gescanned hoeft te worden, maar dat lost het probleem niet op. Ben er wel achter dat het iets met MC AFEE te maken heeft want toen ik dat programma net van de pc verwijderde deed de pop 3 server het wél gewoon. En na installatie weer het oude probleem
 
Raar dat ie dat aanzet dan als je het zelf aangegeven hebt niet te willen gebruiken.

Ik ken het mcaffee pakket niet zo goed. Ik zou eens in de support hoek van mcaffee kijken.
 
Doe ik; zeker omdat mc afee ook vreemde meldingen bij opstarten geeft. Toch dank voor je hulp raceman.
Het gekke met mijn "OE" probleem is nu (na jouw aanwijzing en herinstalatie ) dat er toch post wordt binnengehaald zonder foutmeldig. Als ik kijk bij eigenschappen van de account zie ik dat de POP 3 server toch automatisch veranderd is in 127.0.0.1! Er wordt dus post binnen gehaald met een verdeerde pop3 sever. Vreemd maar toch prettig.
Ik zal hoor dit subforum de vraag maar op "opgelost" zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan