oe

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetje33

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 aug 2002
Berichten
2.534
het lijkt erop dat outlook de hele tijd mijn verbinding verbreekt hoe kan dit ??

edit: sorry van de weinige info maar ik weet ook niet het is een planet mail adres.

het gebeurt als ik outlook express opstart. de hele tijd ik word er gek van.
 
Wat voor verbinding heb je? Kijk eens onder Extra\opties\verbinding\. Vinkje te veel? Maakt OE gebruik van dezelfde verbinding als IE?

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Wat voor verbinding heb je? Kijk eens onder Extra\opties\verbinding\. Vinkje te veel? Maakt OE gebruik van dezelfde verbinding als IE?

Groetjes,
Bennie

en weer een vraag opgelost, nu kan ik wel even verder gaan naar het uiteindelijke doel : ik wil me aanmelden bij tweakers.net maar geeneen mail van mij doet het daar weet iemand misschien een mail die het er wel doet? mijn planbet mail doet het wel alleen daar ontvang ik nooit mail op :S
 
Dan zou je op dat mailadres na het registreren wél een mailtje moeten ontvangen, omdat ze je een wachtwoord opsturen. Of wordt Planet daar niet geaccepteerd?

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Dan zou je op dat mailadres na het registreren wél een mailtje moeten ontvangen, omdat ze je een wachtwoord opsturen. Of wordt Planet daar niet geaccepteerd?

Groetjes,
Bennie

ja planet juist wel als enigste mail die ik heb. Ik krijg geen mailtje, dat is erg vreemd want ik kan er wel mee versturen en de servers zijn goed ingestelt.
 
Maar hoelang wacht je nu al? Daar kan zeker 24 uur tussenzitten.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Maar hoelang wacht je nu al? Daar kan zeker 24 uur tussenzitten.

Groetjes,
Bennie

een kwartiertje :eek: ze zeiden dat het hoogstens 10 minuten ging duren en ik kan wel dingen verzenden die aankomen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan