Klaasdevries
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jun 2004
Ik heb een probleem met OE6, het doet zich al een paar dagen voor en kan het niet zonder hulp oplossen. vandaar hier de omschrijving en wat ik al geprobeerd heb:
besturingssysteem Windows XP
Probleem:
1) Bij opstarten computer kan ik OE starten na dubbelklikken op het ikoon. vervolgens kan ik doen wat ik wil, wel valt op dat het erg traag gaat.
2) na sluiten van OE kan het programma niet meer heropend worden. Er komt een alert met tekst:
"berichten kunnen door OE worden gecomprimeerd. Hiermee wordt meer schijfruimte beschikbaar gemaakt. Dit kan enkele minuten duren
3) klik op OK en het schermpje verdwijnt (een andere optie is er niet)
4) Vervolgens kan OE niet meer opnieuw opgestart worden. De enige remedie is geheel afsluiten van de PC, opnieuw opstarten ---> en dan begint het weer bij 1)
Wat heb ik gedaan:
1) Norton Internet security: Status is OK
2) volledige, uitgebreide harde schijf controle
3) De meeste e-mails bekeken, enkele grote eruit gegooid. Volgens mij heb ik er geen exemplaren tussen zitten met zeer grote attachments
4) gekeken hoeveel schijfruimte er nog over is op C: meer dan voldoende
5) ADAware - weinig gevonden
6) Spybot S&D - weinig gevonden
Kortom: ik weet het niet meer.... Wie helpt ?
besturingssysteem Windows XP
Probleem:
1) Bij opstarten computer kan ik OE starten na dubbelklikken op het ikoon. vervolgens kan ik doen wat ik wil, wel valt op dat het erg traag gaat.
2) na sluiten van OE kan het programma niet meer heropend worden. Er komt een alert met tekst:
"berichten kunnen door OE worden gecomprimeerd. Hiermee wordt meer schijfruimte beschikbaar gemaakt. Dit kan enkele minuten duren
3) klik op OK en het schermpje verdwijnt (een andere optie is er niet)
4) Vervolgens kan OE niet meer opnieuw opgestart worden. De enige remedie is geheel afsluiten van de PC, opnieuw opstarten ---> en dan begint het weer bij 1)
Wat heb ik gedaan:
1) Norton Internet security: Status is OK
2) volledige, uitgebreide harde schijf controle
3) De meeste e-mails bekeken, enkele grote eruit gegooid. Volgens mij heb ik er geen exemplaren tussen zitten met zeer grote attachments
4) gekeken hoeveel schijfruimte er nog over is op C: meer dan voldoende
5) ADAware - weinig gevonden
6) Spybot S&D - weinig gevonden
Kortom: ik weet het niet meer.... Wie helpt ?