Oei! Terratec XLerate Pro Pci?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
300
Eh.. Jawel! Deze kaart met Yamaha DX 50 daughterboard en soft ware heeft me destijds een slordige fl 500,- gekost! Ik kocht 'm met name voor de geweldige MIDI Synth... zodat ik muziek kon maken... Opnemen in multitrack... editen en afmixen in cooledit pro.
(op deze kaart zat een geweldige MIDI sample set)

Nu heb ik een Soundblaster X-Fi platinum (24bits) geluidskaart die maar de helft van de prestaties levert qua Synth... En dat voor een in verhouding véél duurdere kaart dan die Terratec! :evil:

Ik heb nog een machine die XP (32bits) draait... Wat ik dus nog nodig heb is een
XP Driver voor die Terratec XLerate Pro Pci...

Wáár oh wáár? Niemand die ze schrijft? Ik heb een win2000 gevonden maar of die lekker werkt met XP?
confused0024.gif
 
In principe zijn W2000 drivers (en ook WinME drivers) te gebruiken onder XP, want zijn van hetzelfde driver-model (WDM).
In de link van Frankwannet moet je dus XLeratePro_Drv_WDM_5.10.2500.exe hebben.

Tijs.
 
Mja daar ben ik ook geweest... maar bij Terratec gaan ze tot win98 dacht ik dat was ook gelijk de laatste upgrade wat de driver betreft... Er zijn driver sites die beweren dat ze ook "drivers" hebben voor xp... maar ik sta er een beetje huiverig tegenover om die te installeren...

Bovendien krijg je dan een zooi ads binnen omdat je je moet 'registreren'. Met de installatie van zo'n driver krijg je er ook nog "wat zooi" bij na een free "system scan".
 
@Lupus: waar heb je het over? De link van FrankWannet verwijst rechtstreeks naar een (ftp-)site van Terratec!
Rechtstreekser van de bron lijkt mij niet mogelijk!

Tijs.
 
Ik heb even een link geprobeerd maar weet niet waar jij het over hebt met adds e.d.
 
"Driver Guide.com"... Krijg je een "Toolkit" van hun... kunnen ze fijn in je systeem kijken...

Maar goed... de zaak is opgelost... WDM dus... laatste versie...

Dank U...
 
Tsja, wij (Frankwannet en ik) hebben je niet naar Driver Guide geleid, dat heb je (misschien o.b.v. Google) zelf gedaan...

Graag je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan