OEM Logo op NIET OEM pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
1.021
hallo mensen,

ik zag laatst op internet een handleiding over hoe je OEM logo's kan veranderen.

dat wou ik dus ook gaan doen want dat leek me wel leuk.

probleem is alleen dat ik geen OEM pc heb. maar volgens de handleiding moest dat ook werken. dus niet.

ik heb naar meerdere handleidingen gezocht voor OEM logo's maar die werkte ook niet. sommige moest je iets via cmd doen anderen in het register en weer andere hoefde ik helemaal geen gekke dingen te doen behalve een plaatje kopieren.

kan iemand een link naar een handleiding of zelf kort even uitleggen hoe je zon logo maakt op een NIET OEM pc?

even ter informatie het gaat om een HP6730b laptop deze zit WEL op een domein (wel met admin rechten) ik weet niet of dat nog effect heeft.
het is dus GEEN OEM pc. en het plaatje wat ik als logo wil gebruiken is kleiner als de 180x120 formaat en iets meer als 14kb.

mvg mij
 
Laatst bewerkt:
het is me al gelukt. ik moest een OEMINFO.ini aanmaken en de .bmp moest 256 kleuren zijn.

maar nu mijn volgende probleem.

kan ik ook een knop maken met ondersteuningsinformatie of support information?

omdat dit geen oem pc is heeft hij dus geen knop maar ik zou dat wel graag willen.

is dat mogelijk?
 
erg leuk dat leesvoer maar dat werkt dus niet.

nogmaals mijn vraag. is het mogelijk om een "ondersteuning" knop aan te maken op een NIET oem pc?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan