Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.deredactie.be.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sulead

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2013
Ik heb al enige tijd het probleem dat wanneer ik wil surfen (via google chrome maar ook bij internet explorer) ik de melding krijg: Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www..............
Ik moet dan herhaaldelijk opnieuw proberen en op een keer lukt het dan wel, de volgende keer lukt het van de eerste keer, dan weer niet, enz.....Het is onvoorspelbaar wanneer het wel of niet optreedt, wel lijkt het zich meestal voor te doen wanneer de pc net opgestart is. Ik heb de browsegeschiedenis al eens verwijderd (cache) maar dit lost het probleem niet op.
Alvast bedankt voor de hulp!

begin eens bij het begin,
kijk of je op je router/modem kunt inloggen
lukt dat, kijk in het logboek van je modem/router of er iets loos is met je internet verbinding.

Zoals je vraag nu is, is er een scala aan mogelijke problemen. Draai je op Windows, kun je ook de probleemoplosser eens aan het werk zetten van Windows.

Heb je bedraad internet of via Wifi?
Kijk (indien Wifi) of je al verbonden bent op het moment je een site opent.

- Maximvdw

hier wat meer info maar ben nu echt niet meteen een pc-expert...maar bedankt dat jullie willen helpen....
Ik heb internet via telenet en surf draadloos, hoe ik zou moeten inloggen op mijn modem is mij totaal onbekend.....
Als ik laptop opzet heb ik vrijwel meteen internet en internet valt ook nooit weg, kan mails zonder probleem binnenhalen maar wanneer ik een link in een mail wil openen krijg ik dus vaak de melding....oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www......
Als ik google chrome open heb ik standaard het tabblad van google dat ook zichtbaar is maar wanneer ik het andere tabblad wil openen krijg ik ook de melding: Oeps!.....
Het besturingssysteem is windows 7, ik heb de probleem oplosser ook al eens aan het werk gezet, er worden geen problemen gedetecteerd.

Als het bij linken in een mail is zou het wel eens een beveiligingsactie kunnen zijn van ofwel je provider, je virusprogramma of je mailprogramma zelf.

En wat als je dat adres in een ander venster ingeeft in een andere browser?

Inloggen in je modem/router kun je door het IP ervan op te geven als adres, meestal iets als 192.168.0.1 of 192.168.0.100 of ipv .0. .1.
Even bij de dospromt ipconfig intypen en je ziet dat adres wel staan.
Wachtwoord en inlognaam vindt je nog onderop je modem, inclusief het standaard IP of iemand moet de boel voor je geïnstalleerd hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan