Off line?

Status
Niet open voor verdere reacties.

parker007

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Goede dag

Mijn probleem is dat als ik op het internet ben voor +/- 15 tot 20 minuten ik opeens offline ben
Ik kan geen instelling vinden die dit kan veranderen:(
Heb het ook met downloaden en dan wordt het toch wat lastiger, als je net tegen het eind zit en je staat ineens offline:D
Ik werk hier met xp pro

Hopend op een oplossing, groetjes parker007:D

PS ik weet niet ofdat het van belang is maar ik ben gebruier van chello lite breedband internetverbinding

Laatst bewerkt:
Je kan eens proberen je modem te resetten door hem een minuutje van de stroom af te halen en daar weer aan te zetten.

Aha Raymon, bedankt
Dus het kan niet aan een instelling liggen maar ik moet het buitenaf zoeken
Ik werk via een router dus neem aan dat ik de router moet uitschakelen en na minuutje of wat weer aanzetten?

Kan ook van buitenaf zijn. Ik kan je niet in één keer vertellen wat er kan zijn aangezien er duizend en één redenen kunnen zijn waarom je offline gaat. Daarom zou je eerst het meest voor de hand liggende uit moeten sluiten. Je werkt nu via een router? En als je nu even zonder router kijkt of je verbinding wel in stand blijft. Kan je weer wat uitsluiten.

Ga ik proberen Raymond
Hou je op de hoogte, ik heb het trouwens ook met m'n andere computers dxus het zou
best van de router af kunnen komen:)

Heb abo bij chello en m'n computers staan aan gesloten via m'n router
Heb nu een klein uurtje gedraaid met direkte aansluiting, zonder problemen:D
dus zit het 'm hoogst waarschijnlijk in de router software, n E-Tech WGRT04

Zijn we er in ieder geval achter waar de fout ongeveer zit. Helaas zijn routers niet mijn sterkste kant maar je zou kunnen kijken of er nieuwe software voor is!

Ik dank jullie beide, maar ben vannacht ook offline "geplaatst" dit terwijl ik direkt was verbonden, dit in navolging van het detecteren waar het vandaan komt
Blijkt dus van Chello te komen (al zullen die dat ten alle tijden ontkennen is mijn ervaring:D )
Ik was nml een file van 23mb aan het uploaden en het was me al opgevallen dat als ik grote files upload of download, dit offline plaatsen gebeurd
(dus dat altijd online kunnen ze wel uit hun slogans schrappen:D )

Maar wat ik vreemd vind is dat onder bestand dan ook offline is aan gevinkt:shocked:
hebben zij de controle zover dat ze bij mij m'n internet explorer offline kunnen schakelen?

als je in je router kijkt ( via het router adres in tikken in je browser ) kan je als het goed is bij de meeste routers informatie zien over de verbinding waneer deze tot stand is gebracht hoe lang deze al online is etc. kijk hier eens als dit langer is dan de tijd dat je voor het laatst offline bent geweest weetje dat het probleem van de router naar de pc terug ligt en zo niet weet je dat het probleem vanaf de router naar buiten ligt :thumb: succes:thumb:

M;n laptop staat alleen s'nachts uit, ben overdag practisch altijd online
de bewuste tijd waar je over spreekt is altijd ruim

maar waar het om gaat is dat ik offlijn wordt gezet, dus in bestand staat offlijn dan aan gevinkt
en dat wordt beslist niet door mijzelf uitgevoerd:rolleyes:

Maar bedankt Baart voor je reactie en sorry voor mijn late reply
Was nu wel een tijdje off lijn:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan