Offce home edition op windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

solange

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Hallo,

Ik wil graag een office Home edition aanschaffen voor op mijn windows xp systeem. Enkele vraagjes vooraleer ik naar de winkel stap :

- Werkt office 2007 goed op XP ?

- Is de excel en Word in Home edition gelijkwaardig aan de versies die je apart kan kopen ? (deze zijn namelijk een pak duurder). Zitten er verschillen in mogelijkheden op ?

- Naast mijn oude office (2000) heb ik ook nog Publisher en Frontpage apart geïnstalleerd. Deze mogen uiteraard niet verwijderd worden. Geven ze geen conflict met de home edition ?

- En als laatste : Moet de huidige office 2000 eerst verwijderd worden (bevat Word, Excel, Powerpoint, Access, outlook) of gaat Home edition deze erover schrijven en blijft de oude outlook en access bestaan.

Alvast bedankt voor jullie reactie !
Groetjes,
solange

Laatst bewerkt:
Office 2007 en XP gaat heel goed samen.

Houdt wel in gedachten dat office 2007 wat zwaarder is dan eerdere versies.

excel en word in de home edition zijn volgens mij hetzelfde.

Bijinstalleren vraagt office of je oudere versies wilt verwijderen. Oudere versies van office kunnen goed naast nieuwere. Eventueel kan je ook de oudere versies nog installeren als 2007 er al op staat.

Bedankt voor jullie reacties !

Janvaane : jij noemt de home edition een proefversie... Is dit geen volwaardige versie dan van Word, Excel en Powerpoint ?

Bedankt en groetjes,
solange

Heb ondertussen de home edition 2007 aangeschaft. Prima geïnstalleerd zonder problemen, werkt perfekt en kan ook draaien naast de office 2000.

Alles in orde dus !
bedankt voor jullie reakties,
groetjes,
solange

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan