office 2 talig; outlook nl, rest engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

damasterman

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2005
LS

Ik zal de reden besparen, maar het idee is dat ik outlook 2003 in het nederlands installeer naast het voltallige engelse pakket van office exclusief de engelse outlook. Is dit mogelijk?

Dank

durf ik niet te zeggen, ik zou zeggen probeer het eens...

de reden vink dan wel weer interresant :)

reden:
2 pc's waarmee in mijn htc tytn (nl) wil synchroniseren. Laptop is van de universiteit, dus engelse office erop en nodig, thuiscomputer heeft nl software. Omdat mijn device nl is, gaat ie bij 2 talen ook alle afspraken 2 talig (en dus dubbel) opslaan, zoals bijv. verjaardag van piet...piet's birthday...

Had je al getest om een engelse office op je thuis pc te gooien want zelf heb ik er geen last van (wel iets andere situatie met office 2007NL en 2k3EN) dus kijk eerst eens of "dezelfde"office het probleem verhelpt want dat durf ik te betwijfelen.

ik had namelijk dat na een hard reset van mijn device ik alle afspraken dubbel kreeg aangezien ik bij de 1e keer syncen met de beide pcś de synchronisatie volledig deed waardoor er samengevoegd werd. Daarna op 1 pc ontdubbelen, syncen met PDA, pda syncen met andere pc en het probleem was weg.

Met ondubbelen bedoel je alles eruit knikkeren?
Het euvel doet zich met name voor als je in je contacten de verjaardag opslaat, deze voegt ie automatisch toe in je kalender, daar krijg je taal verschillen. Denk dat de enige oplossing een NL outlook erop knallen is.

Hoi !

Gewoon op een andere partitie installeren moet lukken.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Draait hier op m'n test-PC: Office XP op C: engels; Office 2007 op D: NED.

Zou niet weten waarom dat bij jou niet zou lukken.

Office 2007 kun je trouwens op dezelfde partitie in een andere map installeren: draait hier op m'n eigen PC.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Nooit geprobeerd !

Neem de uitdaging aan; wat kan je gebeuren ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Nooit geprobeerd !

Neem de uitdaging aan; wat kan je gebeuren ?

Greetz,

Harry.

Momenteel kan ik me niet veroorloven om mijn pc te moeten herstellen/opnieuw installeren als het misgaat. Ik ben met een afstudeerscriptie bezig, en office is daarop ingesteld met allerlei plugins, vandaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan