Office 2000-Excel document uitprinten

Status
Niet open voor verdere reacties.

klaas-van-winge

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Berichten
148
Ik heb problemen met het uitprinten van Excel documenten onder Windows XP Professional.
Als ik een Excel document selecteer en probeer uit te printen sluit het systeem automatisch uit en start ook automatisch weer op echter zonder uit te printen.
Printer is Lexmark X 74-X75.

Wie kan mij hierbij helpen?

Bij voorbaat dank.

Groetjes,

Klaas van Wingerden
 
Je systeem staat waarschijnlijk zo ingesteld, dat het opnieuw opstart bij een systeemfout.
Dit kun je uitzetten, maar lost je probleem nog niet op.
Probeer eens alle extra programma's uit te zetten en dan alleen Excel aan en dan printen.
 
Als ik je goed begrijp ga je een excel bestand selekteren en dan de opdracht printen geven.
Open je niet eerst excel?

Normaal open je het programma excel en dan het excel bestand en dan ga je afdrukken.
 
Geplaatst door sigma
Je systeem staat waarschijnlijk zo ingesteld, dat het opnieuw opstart bij een systeemfout.
Dit kun je uitzetten, maar lost je probleem nog niet op.
Probeer eens alle extra programma's uit te zetten en dan alleen Excel aan en dan printen.

Dit heb ik allemaal al geprobeerd echter tevergeefs !

Ook de suggestie van puppie is niet de oplossing natuurlijk heb ik eerst Excel geopend !

Wellicht zit het toch ergens anders in ?
 
Klaas,
is het alleen een excel probleem?
met word en dergelijke kun je wel printen.
Ik zou dan de optie excel opnieuw installeren eens proberen.
 
Geplaatst door puppie
Klaas,
is het alleen een excel probleem?
met word en dergelijke kun je wel printen.
Ik zou dan de optie excel opnieuw installeren eens proberen.

Puppie,

Bedankt,maar ook dat heb ik al diverse malen geprobeerd onder Software in het Configuratiescherm.
Office 2000 herstellen en ook opnieuw installeren,maar nog steeds problemen alleen met Excel.

Dus,toch nog iets anders,vrees ik,

Groetjes,

Klaas
 
Geplaatst door puppie
Klaas,
is het alleen een excel probleem?
met word en dergelijke kun je wel printen.
Ik zou dan de optie excel opnieuw installeren eens proberen.

Puppie,

Bedankt,maar ook dat heb ik al diverse malen geprobeerd onder Software in het Configuratiescherm.
Office 2000 herstellen en ook opnieuw installeren,maar nog steeds problemen alleen met Excel.

Dus,toch nog iets anders,vrees ik,

Groetjes,

Klaas
 
Geplaatst door klaas-van-winge


Puppie,

Bedankt,maar ook dat heb ik al diverse malen geprobeerd onder Software in het Configuratiescherm.
Office 2000 herstellen en ook opnieuw installeren,maar nog steeds problemen alleen met Excel.

Dus,toch nog iets anders,vrees ik,

Groetjes,

Klaas
 
Wouw 3 keer?

misschien heb je je printerinstellingen op een te groot papierformaat staan? Heb ook wel eens gehad dat mijn spool-manager dan vastliep en in Windows XP dus een onverwachte fout opleverd.

Kijk even hoe je de standaard printereigenschappen staan in Excel bij het bestand dat problemen veroorzaakt.

Als het bij alle print opdrachten in XP ook vastloopt heb je gegarandeerd de verkeerde printerdrivers
 
Macshag,

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik heb dit probleem alleen met alle Excel 2000 documenten onder Windows XP en heb ook al een andere driver geinstalleerd !!!

Ondanks dit alles toch nog steeds problemen !

Dus wie weet er nog raad?

Groetjes,

Klaas
 
Kan het zijn dat mogelijk en firewall de boel blokkeert?

Ben me bewust dat het vergezocht is, maar je probleem is ook enigzins apart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan