office 2000 onder windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik heb office 2000 geinstalleerd, dacht ik. Echter geen van de programma's doet het.\
Het zou wel moeten kunnen...
 
Heb ik eerder gehoord.
2003 doet het in ieder geval wel zeker. Kan je daar niet aankomen?
 
Hoi,

Inderdaad .... de samenwerking tussen Vista en MsOffice2000 gaf al problemen. Dat zal met '7' alleen nog maar meer zijn.
Overstap naar minstens 2003 dringend aanbevolen !
Hier wordt een ander probleem met de combi Win 7 <> Office 2000 gemeld:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=478523

Met WAB wordt bedoeld het Windows Adres Book ..... maar daarmee werd in Vista al niet meer gewerkt, laat staan in '7'
 
Laatst bewerkt:
Okay, ik haal 2000 eraf, werk eerst met de demo 2007 en koop die dan gewoon. Dan weet ik zeker dat het werkt en up to date is...
Jammer dat ik 2000 er opgezet heb maar ja anders wist ik dit ook niet...
 
Okay, ik haal 2000 eraf, werk eerst met de demo 2007 en koop die dan gewoon. Dan weet ik zeker dat het werkt en up to date is...
Jammer dat ik 2000 er opgezet heb maar ja anders wist ik dit ook niet...

Hoi,

Ik zou hem trouwens niet 'online' aanschaffen. Je krijgt dan een licentie-sleutel voor het pakket dat al op je computer staat .....
Maar wat nou, als die crasht en je moet helemaal opnieuw installeren. Dan heb je geen installatieschijf voor MsOffice.
Advies: aanschaffen op dvd bij de 'gewone' computerhandel o.i.d. dus.
Overigens: als je gewend was met Outlook te werken of dat zou willen doen, dan zit die er bij de Home & student - versie NIET meer in.
Ik vind dit een groot minpunt van Microsoft, want nu ben je verplicht om een veel duurdere versie van MsOffice aan ta schaffen, of Outlook als apart programma te kopen.
Wellicht kan je hier eens snuffelen .... ;)
 
Inmiddels open office gedownload en Thunderbird!

Inderdaad een grote minpunt van Microsoft, geen fatsoenlijk mailprogramma. Had iets te doen met concurrentie ofzo, hoorde ik, voor wat het waard is. Ze zouden dat niet mogen. Anders is het een rare zet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan