office 2000 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterVeen

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2001
Berichten
199
Ik heb 2 pc's in een netwerkje. Op de ene pc staat office 2000, een update versie. Nu wilde ik ook op de andere pc upgraden naar 2000. Ik krijg het niet voor elkaar: op zich begint alles normaal maar halverwege de installatie stop ie ermee en krijg ik melding van informatie over installer, interne fout 2349. Op de site van Microsoft word ik niet veel wijzer. CD schoongemaakt, Via de andere pc geprobeerd maar het lukt niet. CD 2 echter installert zich probleemloos. Het besturingssysteem is w2k, heb hem zelfs opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.
Zit de fout bij installer? Eerst had ik win 98 er op staan en toen deed ie het ook al niet. Het is een pentium 166 met 64 MB geheugen.
Hoop dat iemand mij helpen kan.

Alvast bedankt
 
Kijk hier eens tussen.

Groetjes,
Bennie
 
Gezina, Die melding is alleen bedoeld voor CD2 Na CD1 al gedaan te hebben.

Bennie de meeste oplossingen was ik inmiddels al nagelopen zonder succes. Ik heb gemerkt dat veel mensen dit probleem zijn tegengekomen en er ook bij Microsoft niet uitkomen.
Ik heb een EMail gestuurd naar de MVP van Microsoft, een dure term nl; most valuable professionals. Laten we hopen dat daar wat uitkomt. Ook heb ik op het forun van Microsoft deze vraag gesteld maar nooit iets gehoord.
We zoeken verder.


Groet Peter
 
Hoi,

Toch lijkt de melding duidelijk:
een vieze of beschadigde CD.
Ik verwacht niet, dat je van de MVP's veel meer informatie zult krijgen dan die door Gezina en Bennie zijn aangereikt ......
Maar toch .... een vervelend probleem. Een nieuwe 1e cd 'aanschaffen' of aanvragen, lijkt me de uiteindelijke oplossing
Zelf voorkom ik dit probleem, door de originele installatie-cd's te kopieren en die te gebruiken. Maar ja dat is voor jou helaas mosterd na de maaltijd, ofwel een koe in zijn h... kijken.
Daarnaast heb ik de twee originele CD's eerst naar een extra partitie gekopieerd, en van daaruit geinstalleerd. Het voordeel is dat je achteraf de cd's niet meer nodig hebt als je nieuwe features van het officepakket 'aanboort'; de benodigde aanvullende installatie verloopt dan vrijwel automatisch .....

Succes, Teun
 
Hoi Peter,

Als de cd's vastlopen in de set-up is dat inderdaad.....

Maar de optie van Teun hierboven zou nog best wel eens kunnen lukken.

Kun je de inhoud van de cd nog lezen in de verkenner?
Zo ja zet alles op je HD en installeer dan vanaf de HD!

Als je het kunt zien, dan kun je het ook bijna altijd kopieeren. Lijkt me de moeite waard om te proberen.

Deze tip is dus van bovenstaande en niet van mij.
 
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie tips. Ik zal cd1 op de HD zetten en vauit daaruit installeren. Ik blijf het echter vreemd vinden dat ik op mijn andere Pc zonder problemen CD1 kan installeren. Ik heb hem ook goed schoongemaakt.
Ik kan cd CD gewoon lezen in de verkenner.
Ik heb de reacties de MVP nog doorgenomen maar dat zal ik nog doen.

Bedankt voor de hulp
 
Ik heb ook nu gemerkt dat er iets mis is met de CD omdat copieren naar de reguliere HD ook niet meer lukt. Maar op deze manier kom je toch weer iets te weten.
Allen bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan