office 2003 / bestand missend

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Bij de installatie van office 2003 pro kreeg ik tijdens de installatie de volgende foutmelding: een vereist installatiebestand 14561401.cab kan niet worden gevonden. Als u microsoft office professional edition vanaf cd geinstalleerd hebt (mee bezig) ga dan naar installatiebron. Op cd rom kon ik dit bestand niet vinden.
Vervolgens internet afgezocht. Bestand gevonden and gedownload. Vervolgens bestand op pc opgeslagen en installatie hervat. Zelfde foutmelding kwam weer, en ik heb hem toen verwezen naar mijn gedownloade bestand. Toen ging installatie 10 sec. verder. vervolgens de foutmelding kan vereist installatiebestand L2561432.cab niet vinden.
Deze vind ik niet op internet?
Zijn er meerdere gebruikers die tegen dit euvel zijn aangelopen.??
Hoe kan ik het oplossen dat installatie gewoon goed gaat ???

Hoogstwaarschijnlijk een beschadigde cd.
Zou even terug gaan naar de leverancier en omruilen.;)

Nee Puppie,
Is geen beschadigde cd.
Op 1 werkplek geinstalleerd (xp sp2) werkte perfect.
Op andere werkplek (ook xp sp2) foutmelding.

Alles wat je al geïnstalleerd hebt van office 2003, verwijderen en dan opnieuw proberen?! Dat al gedaan?

kom er nog op terug, nog geen tijd voor gehad. (pakjesavonden bij opa en oma)

Ik heb het zelfde probleem. Kan een Cab bestand niet vinden bij installatie. Ik heb de hele PC leeggegooid, xp opnieuw geinstalleerd en bij de installatie van office xp blijft hij op het zelfde punt hangen. Ik weet het niet meer.

Bij collega betreof het gekopieerde cd van origineel. deze was met hoge brandsnelheid gekopieerd. Bij een andere gekopieerde cd (met zeer lage brandsnelheid) werkte hij ineens wel. (ter info)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan