Office 2003/in outlook mail beantwoorden gaat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Ik kreeg een mail binnen van een kennis (via incredimail) en wilde deze beantwoorden. Maar als ik op beantwoorden klik verschijnt een blokje met de volgende tekst:

"Outlook moet inhoud downloaden van een
andere server dan uw e-mailserver om deze
actie te voltooien. Hiermee kan aan de afzender
worden geverifieerd dat uw e-mailadres geldig
is, waardoor de hoeveelheid ongewenste e-mail
in de toekomst kan toenemen."

Dan de opties OK of Annuleren. Als ik op annuleren klik verdwijnt het blokje gewoon maar kan ik de optie beantwoorden niet gebruiken. Ook verschijnt dan eenzelfde blokje maar dan gaat het over afbeeldingen. Als ik op ok klik staat alles "vast" en moet ik outlook via taakbeheer afsluiten.
heeft iemand enig idee??

p.s. Ik zie net dat dit alleen gebeurd met mail die ik via incredimail ontvang. berichten die via outlook binnenkomen kan ik wel gewoon beantwoorden.

Laatst bewerkt:
Ik zou er zelf niets aan doen als ik jou was.
Degene die je de mail heeft gestuurd even contacten dat er bij hem/haar iets niet goed zit, want aan jou ligt het niet.

Bij de hier bovenstaande link heb ik niets kunnen vinden over dit verschijnsel. Ik denk ook dat het aan de gebruiker van incredimail is om hier naar te kijken. Dat is een goede vriend van ons, maar hij heeft er nog minder verstand van dan ik (en dat is niet veel).
Misschien een incredimail gebruiker die raad weet?

Eureka, ik heb het gevonden! Onder aan de mail stond een regel met iets over de afzender aan de lijst met veilige gebruikers toevoegen. Dat heb ik gedaan en nu werkt het gewoon goed. Bedankt in ieder geval!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan