office 2003 installatieproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjamajo

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2005
Ik kan op acer site niets vinden over dit probleem bij een 3020 aspire laptop

Kan je iets meer informatie geven?
Zo kunnen we je niet helpen!
Wat voor probleem geeft MS Office 2003 aan bij het instaleren?
Wat voor besturingssysteem heb je?

office 2003 niet te installeren

Ik probeer op een nieuwe acer aspire ms office 2003 te installeren. Na het invoeren van de productkey komt de mededeling: ms office setup kan niet worden voortgezet omdat de installatiebron is beschadigd. Een eerder antwoord is: kijk op de acersite
Hier kan ik niets vinden.
Wat nu ?

Heb je een legale MS Office?
Zo ja, dan zit er een kras op je cd, en is data beschadigd.
Zo nee, kunnen we je niet verder helpen.
Klinkt wat bot, maar mag helaas niet! :D

office 2003 niet te installeren 2

De MS office is een legaal gekochte nieuwe versie.
Het gaat om office 2003 prof. voor thuisgebruikers. Er zitten geen krajes op. Werkt nl. wel op mijn desktop.
Op de laptop staan alleen windows xp home en een paar door acer meegeleverde producten. SP2 is geinstalleerd
Kortom: ik weet het niet

Een 'legale' versie van Office2003-prof voor thuisgebruik, die je ook al op je desktop hebt geïnstalleerd?
...........
Ik ken maar één versie van MsOffice voor thuisgebruik, die - legaal - op meer dan één pc mag worden geïnstalleerd; maar niet die jij noemt.

Hij mag idd maar op 1 pc worden geïnstaleerd!
Maar als je van plan ben om dat op je laptop te doen. :cool: Probeer dan eens de instalatiefiles te kopiëren naar je laptop. En probeer de instalatie dan nog een keer te voltooien.
Anders kan je denk ik 't beste even terug gaan naar je leverancier!

office 2003 installatie fout 3

Ik heb eerst office 2003 op de laptop geprobeerd te installeren. De eerder genoemde foutmelding kwam na het intypen van de product code. Daarna heb ik op de desktop gekeken. Na de productcode invoer ging setup verder en bleef de foutmelding achterwege. Ik heb de installatie vanzelfsprekend afgebroken.

Probleem is er dus nog steeds. Voor de aspiere 1600 serie heeft acer wel een oplossing op de site staan maar daar heb ik niets aan. Het probleem komt dus vaker voor en daarom denk ik dat het niet aan de cd ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan