Office 2003 kan niet verwijderd worden, installatie halverwege opgehouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guinny

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Zoals het onderwerp al zegt, kan ik mijn Office 2003 (Engelse versie) niet van mijn laptop verwijderen. De installatie is vastgelopen doordat er een kras (okee, een paar krassen) op de Office cd zit en nu kan ik geen Office programma's openen (natuurlijk), en ik kan Office niet verwijderen omdat de softwareverwijderaar van Windows een bepaald patch ding niet kan vinden.

Ik heb geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar de installer geeft dezelfde foutmelding: hij kan een patchgeval niet vinden. Het vervelendste vind ik echter dat ik nu bij elke keer dat ik een IM client of IE opstart, een venstertje krijg van Windows Installer die 'preparing to install...' zegt :rolleyes: IE start daarna óf niet, óf met serieuze vertraging op.

Heeft iemand een idee hoe ik Office eraf krijg? Of in elk geval die irritante melding kwijt raak?

Alvast bedankt!

Probeer het volgende programma (komt na installatie 'los' onder Start -> (Alle) Programma's te staan als Windows Install Clean Up): Windows Installer Cleanup

Gebruik het om Office2003 te deïnstalleren (hopelijk staat die in het getoonde lijstje).

Succes,

Tijs.

Tijs,

Wil je met me trouwen? :love:

Yep, het heeft gewerkt. En het duurde maar een paar seconden!!! Gaaf hoor! Heel erg bedankt!!

** Poetst netste schoenen, pakt 3-delig pak uit de kast **

:cool:

Tijs.

*leert honden sleep dragen*

:shocked:

Hmmm. Wordt een mini-jurk, geloof ik :D

Yay! Volgende week heb ik een computer-savvy echtgenoot!

@Guinny: Misschien toch eerst maar kennismaken vooraf?
Je kunt me mail sturen via het klikken op mijn schuilnaam (links van dit bericht) en dan kiezen voor Stuur E-mail naar dnties.

Dan weet ik hopelijk ook welke kleur bruidsboeket het gaat worden.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan