Zoals het onderwerp al zegt, kan ik mijn Office 2003 (Engelse versie) niet van mijn laptop verwijderen. De installatie is vastgelopen doordat er een kras (okee, een paar krassen) op de Office cd zit en nu kan ik geen Office programma's openen (natuurlijk), en ik kan Office niet verwijderen omdat de softwareverwijderaar van Windows een bepaald patch ding niet kan vinden.
Ik heb geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar de installer geeft dezelfde foutmelding: hij kan een patchgeval niet vinden. Het vervelendste vind ik echter dat ik nu bij elke keer dat ik een IM client of IE opstart, een venstertje krijg van Windows Installer die 'preparing to install...' zegt
IE start daarna óf niet, óf met serieuze vertraging op.
Heeft iemand een idee hoe ik Office eraf krijg? Of in elk geval die irritante melding kwijt raak?
Alvast bedankt!
Ik heb geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar de installer geeft dezelfde foutmelding: hij kan een patchgeval niet vinden. Het vervelendste vind ik echter dat ik nu bij elke keer dat ik een IM client of IE opstart, een venstertje krijg van Windows Installer die 'preparing to install...' zegt

Heeft iemand een idee hoe ik Office eraf krijg? Of in elk geval die irritante melding kwijt raak?
Alvast bedankt!