Office 2003 knoppenbalk werkt gedeeltelijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gion
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Gion

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Office 2003 knoppenbalk werkt gedeeltelijk

Op twee computers heb ik Office 2003 ( Word - Excell - Outlook - Powerpoint) geinstalleerd, dat werkt perfect.

Op mijn Compaq Presario 2500, W.XP, werken de knoppen: Nieuwe Contactpersoon / -bestand / opslaan, niet. De andere knoppen uit de balk werken wel. Een aantal menudelen worden ook verborgen gehouden.

Herinstallatie heeft geen verbetering gebracht.

Wat nu, wie weet raad?

de menu's krijg je te voorschijn via extra - aanpassen - opties en daar het tweede aanvinken (ik heb hier de engelse versie: always show full menus).

steven

Hallo Steven,

Hartelijk dank voor je snelle reactie.

Was het maar zo simpel, zelfs het overgrote deel van de menustructuur >extra< blijft verborgen, >opties< kan ik niet bereiken; er is echt iets vreemds aan de hand met de instellingen.

In ieder geval dank.

Gruezi, salve e allegra, Gion

gion,

zie je onderaan de menulijst 2 pijltjes naar beneden? zo ja, dan moet je hierop klikken. misschien kan je met een screenshot een voorbeeldje geven.

steven

Hallo Steven,

Het screenshot kan je vinden in de bijlage.

Dank.

Gruezi, salve e allegra. Gion

Bijlagen

gion,

zoals ik kan zien op de screenshot, is er iets mis met jouw word, maar wat? ik zie het niet dadelijk. wat ik nog als enige mogelijkheid zie, is dat je op je C-schijf (en als het een netwerkPC is, deze schijven ook) zoekt naar normal.dot en deze dan even hernoemt. let wel dat outlook en word moeten gesloten zijn. als het dan niet lukt, vrees ik dat ik moet afstappen van de vraag omdat ik niet aan de PC zelf zit.

succes,

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan