Office 2003-naast office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plotinus

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
L.S.

Ik heb office 2007 naast office 2003 geïnstalleerd, omdat niet alle huisgenoten van hetzelfde pakket gebruik willen maken. Het gekke is nu dat iedereen bij dubbelklikken in de Explorer, of een bijgevoegd office-bestand in een email, het bijbehorende programma van office 2007 op zijn/haar scherm krijgt. Is te forceren dat in plaats daarvan hetzelfde programma van office 2003 wordt opgestart? Het zou me een lief ding zijn.

gegroet,
mrt

reschts klikken oop het betreffende office document.
"Openen met" selecteren, mogelijk vervolgens kiezen uit lijst.
Dan het juiste office programma selecteren, of met bladeren op zoek gaan (office 11)
Vergeet niet dit type bestand altijd .... etc
aan te vinken.
mvg leo

Office 11/12

Dank Leo voor je reactie. Zoals jij het beschrijft doe ik het natuurlijk ook: basisvaardigheden. Kwestie is echter dat Word 2003 niet beschikbaar is in in de betreffende lijst onder de rechter muistoets. Selecteren in de betreffende directory (office-versie gelukkig in aparte directory's geïnstalleerd) betekent toch starten van Word 2007. Microsoft dwingt mij dus echt naar de nieuwere versie. Wie weet hiervoor een oplossing?

gegroet,
mrt

Oké duidelijk, maar niet duidelijk dat je dat al had geprobeerd. Ik denk niet dat het voor iedereen een basisvaardigheid is.:)
Dit Microsoft KB artikel(engels) gaat uitgebeid op de situatie van twee versies in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan