Office 2003 op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacqkodden

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Heb Office 2003 op mijn nieuwe PC (Vista) geïnstalleerd, maar krijg de MS Office Shortcut Bar niet meer tevoorschijn, alhoewel de subfolder wel te zien is onder Program Files. Hoe krijg ik dit tevoorschijn? Op de oude PC (XP) kon deze wel op het scherm rechts worden geplaatst.

Hoi,

Ik denk dat je duidelijker moet zijn.
De 'shortcut bar' is een onderdeel van Windows en niet van MsOffice2003
Eerdere versies van MsOffice kenden een z.g. 'Office-werkbalk', maar in 2003 was die er al niet meer. Ik dacht dat'ie ook in OfficeXP en ~2000 al niet meer aanwezig was.

Logisch ook, want je kunt allerlei 'links' in de werkbalk 'Snelstarten' van Windows zetten ....

De werkbalk

In Office 2000 zat die er nog wel in. Ik bedoelde inderdaad de werkbalk. Vind het snelstarten onder Windows niet zo'n handige optie, want wilde juist zo'n balkje boven of rechts in het scherm met allerlei koppelingen naar bijv. een internet site, de rekenmachine, de Office programma's, zoals Word, Excel, etc.

Een handige launch bar is PowerPro, misschien wat voor jou, je kunt er erg veel mee.

En onder Vista?

Er staat bij dat het bij allerlei Windows systemen werkt, maar Vista staat er niet bij...

Ga het wel proberen.

Er staat bij dat het bij allerlei Windows systemen werkt, maar Vista staat er niet bij...

Ga het wel proberen.

Foutje van mij, daar had ik even niet aangedacht...........:o
Maar probeer het eens.

Hoi,

Je kunt toch ook 'gewoon' een nieuwe extra werkbalk maken in Windows?

Gewoon een extra balk in Windows?

Je schreef al aanhalingstekens bij 'gewoon', want hoe doe je dat dan? Ik vond PowerPro geen optie, want daarbij werden gelijk allerlei andere instellingen ook veranderd (de taakbalk onderaan het scherm, die rechtsonder ook).

Nee, ik zou graag die office werkbalk weer terug willen hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan