Office 2003 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo allemaal,
Op dit moment heb ik office 2003, maar sinds een paar dagen krijg ik de melding dat mijn versie niet legitiem is. Heel vreemd. Maarja, ik wil hem nu dus opnieuw instaleren (ik heb gewoon de orgineele cd), maar blijven mijn gegeven dan gewoon behouden? Of moet ik eerst de oude installatie helemaal verwijderen en dan deze instaleren? Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn mappen structuur, mail, adressen en agenda niet kwijt raak?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Josephine

Opnieuw installeren zal het probleem w.s niet verhelpen.
Het gaat om de licentie sleutel. Deze is óf niet legaal, óf mogelijk door een ander (mis)bruikt.
Office Genuine Advantage is verantwoordelijk voor de melding.
Deze staat w.s gewoon vermeld bij configuratiescherm > software (updates weergeven aanvinken) en is daar dan w.s. ook te verwijderen.(en dan bij windows update deze update op verbergen zetten)
Werkt dit niet, dan kun je de simpele oplossing uit deze post gebruiken.

Wanneer de licentie wel legaal is, kun je contact met microsoft opnemen.
Een nieuwe licentie is dan via deze link te verkrijgen.

mvg Leo

Laatst bewerkt:
Ik ga ervan uit dat hij wel legaal is, maar omdat ik m'n latop niet nieuw gekocht heb weet ik het niet zeker. Ik heb thuis wel nog een legale cd, dus als de oplossing die jij gaf niet gaat werken moet ik hem toch echt opnieuw installeren.

Maar bedankt!

Hoi !

Wel dan niet opnieuw installeren zal aan je probleem niets veranderen !

Als je dezelfde key gebruikt zul je de melding bij de eerste de beste update weer terug krijgen, dus bespaar je de moeite en zoek een andere oplossing.

Greetz,

Harry.

Nee m'n eigen cd heeft denk ik wel een andere key dan de al (niet door mij) geinstalleerde versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan