Office 2003 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rebel57

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Vandaag kreeg ik in een keer de melding bij het openen van een office toepassing:

Microsoft office is niet voor de huidige gebruiker geinstalleerd, voer setup uit

Nou dat heb ik gedaan, verschillende malen.
Ook heb ik eerst office verwijderd, en toen opnieuw geinstalleerd.
Helaas zonder enig resultaat, wat kan ik nog doen???? Help mij aub!!

Systeem: xp pro+ ofiice pro

Groet Johan

Heb je soms een netwerk verbinding, (Dus een verbinding die met alle computers te gelijk is verbonden.) Dat kan idd een probleem zijn. Ik zal het uitzoeken voor je. Je hoort nog wel van me :)

DarkBladeX

Heb je soms een netwerk verbinding, (Dus een verbinding die met alle computers te gelijk is verbonden.) Dat kan idd een probleem zijn. Ik zal het uitzoeken voor je. Je hoort nog wel van me :)

DarkBladeX

Ik heb geen netwerkverbinding geinstalleerd. Heb zoals aangegeven office opnieuw geinstalleerd.(installatie verliep normaal), echter hiermee was het probleem niet opgelost.
Ook heb ik geprobeerd om uit de goedwerkende dekstop het Office register te kopieeren naar mijn eigen dekstop, door deze op mn bureaublad te plaatsen en deze aan te klikken.
Echter zonder resultaat:mad:

Is het wel de legale versie van Office ?

DarkBladeX

Ja ik gebruik legale software, helaas zonder servicedesk assistance

De software werkt prima op een ander bureaublad (account) alleen op mijn bureaublad niet

kijk even bij gebruikeraccounts (configuratiescherm) en geef jezelf rechten of open een nieuw account met beheerdersrechten.

kijk even bij gebruikeraccounts (configuratiescherm) en geef jezelf rechten of open een nieuw account met beheerdersrechten.

Ja uiteraard heb ik die rechten. :cool:

Een nieuw account aanmaken, heb ik aan zitten denken, maar hoe zet ik op een eenvoudige manier mijn document, emails , programna's etc over?

hmmmmm.... Kijk je hebt nu in deze computer 2 account namen als het goed is. Je moet gewoon je mijn document overzetten naar het andere mapje. Dus bijvoorbeeld C:\Document And Settings\JouNaam , Dan open je nog een keer Mijn Computer in een nieuwe schermpje dan ga je weer naar C:\Document And Settings\En De naam van je andere account.

DarkBladeX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan