• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

office 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker56

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Hallo

ik heb office 2003 op mijn computer geinstaleert alleen nu kan ik een aantal excel bestand niet meer openen in 2003 die in 2002 zijn gemaakt raar of niet??

mvg tim

Dit is zeker raar. Ik werk met de verschillende versies, maar heb nooit problemen met het openen van de documenten.

Het kan zijn dat er macro's zijn toegevoegd aan de documenten en dat je de beveiliging op hoog hebt staan.

inderdaat ik moet het nog wel even proberen moet alleen even het bestand terug vinden.

gr tim

inderdaat ik moet het nog wel even proberen moet alleen even het bestand terug vinden.

gr tim

bedankt alvast

Hoi,

En welke storing krijg je dan precies?

Bedoel je toevallig niet dat je bestanden uit 2003 niet in 2002 kan openen? (want dat kan wel....komt overigens zelden voor)

See Yah!

nee bestanden van 2002 in 2003 maar dat bestand heeft geen macro's kan het dan wel in die instelling zitten bij andere bestanden doet hij het wel goed

Hoi Tim,

Tja...zou wel kunnen!

Maar, ik ben zo benieuwd naar de EXACTE storing welke jij van Office krijgt?

Want dan weet ik het waarschijnlijk wel.

Laat maar horen?

Ik heb hetzelfde prbleem, vanmiddag gemaakt in 2002 nu wil ik het bestand openen in 2003 en dat gaat niet. Als bijlage de screenshot.

Bijlagen

• error 2002 naar 2003.jpg
    error 2002 naar 2003.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 36
Heb het al gevonden, zat in de bestandsoverdracht. Van PC (met 2002) naar SD kaart en dan weer naar andere PC (met 2003) gaf het probleem. Direct van de ene PC naar de andere mailen werkte wel, geen error meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan